A bővülés a legolcsóbb, úgynevezett “budget szegmens” 23,2, illetve a középkategóriás (quality) szegmens 10,6 százalékos növekedésének köszönhető, míg a prémium szegmens 16,9 százalékkal csökkent. A nyári abroncsok forgalma összességében 3,4, míg a téli abroncsoké 9,4 százalékkal nőtt az előző év hasonló időszakához képest.
Rábai Dániel, a Continental Hungaria Kft. ügyvezetője szerint a legolcsóbb abroncsok szegmensében mért nagy növekedés mögött nem csupán az eladások megugrása áll, hanem gyártói oldalon az is hatást gyakorolt a statisztikákra, hogy a korábban nem mért kínai importból származó eladásokat fokozatosan olyan márkák értékesítése váltotta fel, amelyek egy-egy nagyobb gyártóhoz tartoznak, és így a hazai forgalomban könnyebben mérhetővé váltak.