Amikor megjelent, nagy volt a lelkesedés, ám már akkor lehetett sejteni: a Renault Kwid, amely a franciák olcsó termékcsaládjához tartozik, így nálunk tulajdonképpen Dacia néven kellene forgalmazni, megmarad a harmadik világ kisautójának.

Legalábbis ezt jelentette be Carlos Ghosn újságíróknak, amikor arról kérdezték, milyen formában juthatna el Európába a 3,68 méteres, 2,42 méter tengelytávú jármű. A válasz: sehogy.

A típust az indiai, délkelet-ázsiai, afrikai, közel-keleti, dél-amerikai piacokra fejlesztették, és ott is fogják gyártani. Az indiai Chennaiban már beindultak a gyártósorok, jövőre Brazíliában is készül majd a kisautó, és az iráni gyártás is szóba került.

Kár, hogy a 900 köbcentis, 54 lovas motorocskával (jövőre egyliteres motorral, automata váltóval) szerelt autót nem ismerhetjük meg, de nem hibáztatjuk a Renault-t: ebben a kategóriában nem tud elég messze kerülni (árban, minőségben és felszereltségben) a Twingótól, hogy ne veszélyeztesse annak eladásait.