Kevés férfiasabb tárgy létezik, mint egy old school chopper: hangos, kemény, ráz, és küzdelmes vele minden perc, kezdve a beindítástól.

Pont ez a lényeg: ha száz leszarom-tablettát veszel is be, akkor sem hirdethetnéd jobban, hogy magasról teszel mindenre, és a saját szabályaid szerint élsz (kivéve persze, ha súlyos milliókért vásároltad meg gyári kiegészítőkkel telepakolt motorodat, akkor nem szabad vagy, csak gazdag).

Ezért is tűnik első hallásra jó ötletnek, hogy a svájci Sine Cycles egy klasszikus hardtail (hátsó rugózás nélküli) choppervázba ültette bele elektromos hajtásláncát. Piciny, mogyoró alakú tank (benne elektromos komponensek), igazi régi vágású, rugózott nyergecske, egyenes, alacsony kormány – ha eltekintünk a V2-es blokk látványának a fájó hiányától, az alpesi e-bike pont úgy néz ki, ahogy egy choppernek (illetve bobbernek) ki kell néznie, és az alábbi videót elnézve még az üléspozíció is kellőképpen kényelmetlen: az egy feltöltéssel megtehető 55 kilométer után mondjuk ránk is férne egy pihenő.

Pont a videóból kiderül azonban a motor legnagyobb hibája. Nem a 120 km/óra végsebesség fáj, és nem is a 27 szerény lóerő: a motor szinte teljesen némán száguld végig az aszfalton, ahelyett, hogy dübörögve szántaná azt fel. Így pedig nem chopper, nagyon nem – ha már csendes, akkor inkább legyen enduro (amilyet a blokkot szállító Zero Motorcycles például épít is), a természetben van értelme a suttogásnak. A kemény fiúk körében nincs.