Iszonyú gyors az új Alfa Romeo szedán

Szupersportkocsikhoz méltó köridő a Nürburgringen?!

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.08.29. 10.00

A gyár hivatalosan nem erősítette meg, de minden jel arra utal, hogy az Alfa Romeo Giulia QV 7 perc 43 másodperc alatt ment körbe a Nordschleifén. Nagyon durva. Ha igaz.

7 perc 43 másodperc: tíz évvel ezelőtt a Porsche 911 GT3 RS volt képes ilyen köridőre, most pedig egy hátsókerék-hajtású prémium szedán is kirázza magából ezt a teljesítményt?

A nem hivatalos információk szerint igen: egy Alfa Romeo rajongói oldal szerint a Giulia Quadrifoglio Verde kilenc másodpercet vert rá a BMW M4-re, sőt: az elmúlt évtized szinte összes szupersportkocsiját megszégyenítette.

Az Alfa februárban megszellőztetett, leendő csúcsmodelljének 510 lóerős, 3,0 literes, hathengeres motorját a Ferrari mérnökeinek bevonásával fejlesztette a gyár. A nagy tengelytávú, hátsókerék-hajtású szedán 3,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. A nürburgringi köridőhöz egyébként állítólag 532 lóerőre húzták fel a teljesítményt, így tovább javult az eleve kedvező 3 kg/LE tömeg-teljesítmény arány.

Az eredmény kissé hihetetlen, de addig is, amíg a gyár nem kommentálja, merjünk álmodni: milyen szép is volna egy luxusautó, amiben levilloghatunk egy Gallardo Superleggerát vagy egy Ford GT-t.

Kommentek

  • frw01
  • apaarpi

    Az Alfa több helyen is kamu időkkel van fenn a fastestlaps Norschleife oldalán, 1971-es Giulia 7:39, a 159-es 2.4 JTD meg pár mp alatt körbeér, valami hacker szórakozik, majd helyesbítik. Ez a 7:43 lehet valódi.

  • MetroGoldwinMayer

    Az se baj ha 2 kört is tudna menni szerviz nélkül…Ferrari motoros Lancia Thema is mekkora király vót, nem? Nem…:(

    Komolyra fordítva…majd megvárjuk mit mennek vele a zujságírók. Slicklen, semi-slicken úgy 1 perccel lehet gyorsabbat menni a Nürnburgringen mint utcán használható gumin. Ráadásul bevallottan feltekerték a teljesítményt.

  • Guevara

    Zújságírók nem mennek rekordokat, arra a gyárak tesztpilótákat tartanak.

  • Guevara

    Szép ez új nagy Alfa, de azokért a hátsó lámpákért osztanám a körmöst. Fa vonalzóval.

  • Guevara

    MGM: A feltekert teljesítmény még nem a siker záloga, inkább kell a jó futómű, fék és a tapadás. Egyébként az 510 is brutálisan sok egy ilyen kaliberű autónak. Az előző generációs M5-ös BMW volt kb ennyi és arra azt mondták hogy gyilkos, pedig turbó se volt rajta.

Új csúcsmodellt kap a koreai terepspecialista

Jövő csütörtökön mutatkozik be a SsangYong eddigi legnagyobb szabadidőjárműve. Egyelőre még neve sincs az autónak.

Jogtalanul büntették autósok ezreit Budapesten?

Tarlós István szerint jogtalanul bírságoltak meg rengeteg autóst Budapesten. A főpolgármester arra buzdít, hogy ne fizessenek az autósok.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

F1: Legyél Lewis Hamilton VIP-vendége! – videó

A háromszoros világbajnok videós idegenvezetést tart a Mercedes melbourne-i csapatpavilonjában a kávézótól a konyháig.

Videó: Így kap másfél másodpercet Alonso Räikkönentől

Melbourne-i belső kamerás kör a mezőny két veteránjától a McLaren és a Ferrari közti különbségről.

Magyar gyerekek rajzolták le a jövőt

Hetedik alkalommal hirdette meg a Toyota magyar gyerekek számára is a Toyota Dream Car rajzversenyt: a megmérettetés arra ösztönözte a gyerekeket, hogy rajzolják le, milyennek képzelik el egy szebb jövő autóit.

F1: Óriási aranyköpés a Ferrari-főnöktől – videó

A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene így írta le két szóban Sebastian Vettelt és Kimi Räikkönent.

F1: Letiltották a Haas légterelőjét

A Nemzetközi Automobil Szövetség az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésére levetette a Haas-csapat autójáról a T szárnyat. Túl hajlékony volt.

A Fiat motoros Zsiguli legendája

Az idei első nagyszabású autós rendezvényen, az Autó Motor és Tuning Show-n rengeteg csemege akad a géprajongók számára. A széles és ültetett karosszériák, felhúzott motorok kavalkádján túl a veteránok csendes csarnoka is tartogat meglepetéseket.

F1: Újabb motort fejleszt a Honda

Bár az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein a McLaren elfogadhatóan szerepelt, a Hondánál tudják, hogy a jelenlegi erőforrással nem tudnak messzire jutni. Újat fejlesztenek májusra.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.