Itt a Lada első divatmodellje!

Lada Vesta Cross

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.08.27. 08.15

A moszkvai terepjáró-kiállításon leplezte le emelt hasú kombiját az AvtoVAZ. Sorozatgyártása egyelőre bizonytalan.

Elképzelhető egy szériaváltozat, ám egyelőre korai volna konkrétumokról beszélni – így hűtötte le a kedélyeket Bo Inge Andersson, az AvtoVAZ elnöke, amikor a moszkvai offroad-kiállítás közönsége megrohamozta a Lada standját, hogy megcsodálják a márka legújabb tanulmányautóját.

A Lada Vesta Cross a világszerte bevált receptet alkalmazza: műanyag karosszéria-borítások, fekete hűtőmaszk, fém díszítőelemek és emelt hasmagasság. Utóbbiról nincsenek konkrét információk, ahogyan az impozáns könnyűfém keréktárcsák méretét sem közölte a gyártó.

Kommentek

  • norbi50

    Jól is néz ki. Pláne jobban, mint egy Dákó kombi.

  • nyugg

    Szép,szép,de minek? Ki fog kihívásokkal küszködni? Ki az a szadómazó,aki ebben a rettentő nagy kínálatban,ami kipróbált,bevált,ismert,szervíz és alkatrész háttérrel rendelkező típusözönben,pont egy válságokkal,háborúkkal,politikai csatározásokkal terhelt ország kreálmányát választja? Milyen kielégítetlen ,megfelelési kényszer vinne rá valakit egy több milliós árú kísérletre,a saját pénzéből? Miért vállalnám egy KIA kinézetű, Dacia alatti minőségű autó megvásárlását??Egy biztos minőségű ,ismert ,fenntartható hétköznapi viselet helyett???Legfeljebb egy Zsigulin megcsökött agyú sztalinista…mást nem tudok elképzelni…

  • Hawaii-

    Nézd nagyobb léptékben a kérdést! Oroszországnak csökkentenie kell az EU-tól való függőséget (jelen esetben gépjárműgyártás), hogy ne fenyíthessék mindenféle geopolitikai indíttatású szankciókkal. Tehát egyrészt ott a saját piacuk, másrészt a nyugati gazdasági tömörülés alternatívájaként létrehozták a BRICS-et, benne Kínával, Indiával, Brazíliával. Ekkora piachoz mérten az amerikai és európai eltörpül. Nem fognak könnyeket hullajtani, ha te mást választasz. :)

  • Nandi62

    A KIA is így kezdte, ráadásul rosszabb hátszéllel. Itt a gond a francia alkatrészek tartósságával lehet, ahogy a Dacia esetében is. A régi Zsigulik nem voltak rosszak, abban az időben. Egyszerűen karbantartható, ha megkapta a gondoskodást sokat kibírt. Ez mostani autókra is igaz, csak most másképpen kel gondoskodni. Régebben egyszerűen házilag megoldható volt. Ha most tartós autót akarsz, akkor 15000 km-enként olajcsere, gyertyacseréknél, szívócsonk tisztítás, turbómosás és még sok apróság amit a szervizkönyv nem is ír elő, szakszervizek sem biztos hogy megcsinálják. Egy Zsiguli nem lesz rosszabb mint a Dacia, ahogy a Dacia sem rosszabb mint egy Renault, hisz minden fődarabjuk azonos. Azonosan instabil a kormánymű, érzékeny a dízel motor, gyenge a beépített gumi alkatrészek minősége, érzékeny romlandó elektronika. A nem jól látható kezelőszervek. Ami különbség lehet az a szerelhetőség, illetve a kimaradó alkatrészek hiányából fakadó megbízhatóság javulás. Meg a beltér, ami csak jobb lehet mint a Renaulté. Ezek viszont nem jelentősek. Ha megbízható autót akarsz, akkor távol keleti autót keress, lehetőleg szívóbenzinest, vagy kettőstömegü lendkerék nélküli dízelt.

  • kocogok

    Bizony, nem is rossz!

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

F1: Rosberg gratulált Vettelnek

A Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg vasárnap a családjával együtt nézte az Ausztrál Nagydíjat a tévén, a végén gratulált a győztesnek.

Alonso: A McLaren tökutolsó!

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj után Fernando Alonso lesújtó képet festett a McLaren-Honda versenyképességéről, gyakorlatilag sereghajtónak bélyegezte csapatát.

F1: Ez a Ferrari-győzelem mindenkié

Nem csoda, hogy a Ferrarinál mindenki örül a szezon első győzelmének, hiszen sokat kellett várni arra, hogy az olasz istálló újra a dobogó legfelső fokán végezzen.

Mercedes: Nincs karácsony!

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint nem a gumistratégián úszott el Lewis Hamilton győzelme, a Ferrari egyszerűen gyorsabb volt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.