Itt a Lada első divatmodellje!

Lada Vesta Cross

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.08.27. 08.15

A moszkvai terepjáró-kiállításon leplezte le emelt hasú kombiját az AvtoVAZ. Sorozatgyártása egyelőre bizonytalan.

Elképzelhető egy szériaváltozat, ám egyelőre korai volna konkrétumokról beszélni – így hűtötte le a kedélyeket Bo Inge Andersson, az AvtoVAZ elnöke, amikor a moszkvai offroad-kiállítás közönsége megrohamozta a Lada standját, hogy megcsodálják a márka legújabb tanulmányautóját.

A Lada Vesta Cross a világszerte bevált receptet alkalmazza: műanyag karosszéria-borítások, fekete hűtőmaszk, fém díszítőelemek és emelt hasmagasság. Utóbbiról nincsenek konkrét információk, ahogyan az impozáns könnyűfém keréktárcsák méretét sem közölte a gyártó.

Látványos kárpitozás, sportos műszerfal-dekoráció, ahogy kell

Fém koptatóbetét, csomagrögzítő sínrendszer

Kommentek

  • norbi50

    Jól is néz ki. Pláne jobban, mint egy Dákó kombi.

  • nyugg

    Szép,szép,de minek? Ki fog kihívásokkal küszködni? Ki az a szadómazó,aki ebben a rettentő nagy kínálatban,ami kipróbált,bevált,ismert,szervíz és alkatrész háttérrel rendelkező típusözönben,pont egy válságokkal,háborúkkal,politikai csatározásokkal terhelt ország kreálmányát választja? Milyen kielégítetlen ,megfelelési kényszer vinne rá valakit egy több milliós árú kísérletre,a saját pénzéből? Miért vállalnám egy KIA kinézetű, Dacia alatti minőségű autó megvásárlását??Egy biztos minőségű ,ismert ,fenntartható hétköznapi viselet helyett???Legfeljebb egy Zsigulin megcsökött agyú sztalinista…mást nem tudok elképzelni…

  • Hawaii-

    Nézd nagyobb léptékben a kérdést! Oroszországnak csökkentenie kell az EU-tól való függőséget (jelen esetben gépjárműgyártás), hogy ne fenyíthessék mindenféle geopolitikai indíttatású szankciókkal. Tehát egyrészt ott a saját piacuk, másrészt a nyugati gazdasági tömörülés alternatívájaként létrehozták a BRICS-et, benne Kínával, Indiával, Brazíliával. Ekkora piachoz mérten az amerikai és európai eltörpül. Nem fognak könnyeket hullajtani, ha te mást választasz. :)

  • Nandi62

    A KIA is így kezdte, ráadásul rosszabb hátszéllel. Itt a gond a francia alkatrészek tartósságával lehet, ahogy a Dacia esetében is. A régi Zsigulik nem voltak rosszak, abban az időben. Egyszerűen karbantartható, ha megkapta a gondoskodást sokat kibírt. Ez mostani autókra is igaz, csak most másképpen kel gondoskodni. Régebben egyszerűen házilag megoldható volt. Ha most tartós autót akarsz, akkor 15000 km-enként olajcsere, gyertyacseréknél, szívócsonk tisztítás, turbómosás és még sok apróság amit a szervizkönyv nem is ír elő, szakszervizek sem biztos hogy megcsinálják. Egy Zsiguli nem lesz rosszabb mint a Dacia, ahogy a Dacia sem rosszabb mint egy Renault, hisz minden fődarabjuk azonos. Azonosan instabil a kormánymű, érzékeny a dízel motor, gyenge a beépített gumi alkatrészek minősége, érzékeny romlandó elektronika. A nem jól látható kezelőszervek. Ami különbség lehet az a szerelhetőség, illetve a kimaradó alkatrészek hiányából fakadó megbízhatóság javulás. Meg a beltér, ami csak jobb lehet mint a Renaulté. Ezek viszont nem jelentősek. Ha megbízható autót akarsz, akkor távol keleti autót keress, lehetőleg szívóbenzinest, vagy kettőstömegü lendkerék nélküli dízelt.

  • kocogok

    Bizony, nem is rossz!

F1: Vettel már úgy beszél, mint Räikkönen

Sebastian Vettel hamar kiesett a Bajnokok Tornája egyéni versenyében még szombaton.

Fejét vették egy Ladának a somogyi tolvajok

A Patalom külterületén lebukott fatolvajok hatósági jelzés nélküli Ladájától kicsordul a könny az ember szeméből, írja a sonline.hu, és nagyon igazuk van.

F1: Verstappen nem akar a legfiatalabb bajnok lenni

Max Verstappent nem különösebben érdekli, hogy akár ő is lehet az F1 történetének legfiatalabb bajnoka, ez a rekord nem motiválja.

Koros buszokkal szállítanák az utasokat Szeged környékén

Akár 16 éves buszokat is bérelne a DAKK alvállalkozója, mely főleg Szeged környékén tevékenykedik.

Télen igazán jó a habos kefélés

Télen is fontos az autómosás, sőt talán még fontosabb, mint a nyári hónapokban. De vajon milyen eredményt érhetünk el az egyszerű önkiszolgáló autómosóban szorgoskodva? Sima gőzborotva a habkefe ellen!

Töröljék el a kék zászlókat az F1-ben!

A felügyelőként dolgozó expilóta, Derek Warwick szerint egy az egyben el kellene törölni a kék zászlókat a Forma-1-ben.

F1: Rosberg ijesztő hobbit választott

A Forma-1-ből tavaly év végén világbajnokként visszavonult Nico Rosberg örül, hogy végre szabadon síelhet. Nem tanult Michael Schumacher esetéből?

Már szupersportkocsikat is érint a légzsákbotrány

Ferrarikat és McLareneket is találunk a hibás Takata légzsákok miatt indított visszahívás-sorozat legújabb ütemében.

F1: Körmenetekkel riogat a Pirelli

A Pirelli motorsportfőnöke nem biztos abban, hogy az új szabályok feldobják majd a Forma-1-es versenyzést.

Mindig is imádtad a 007-est? Akkor ez tetszeni fog.

Ez a patent kis infografika összeszedte James Bond kedvenc autóit, és néhány tudnivalót róluk.

Ezek a legjobb használt dízelek

A brit Diesel Car magazin kielemezte a piacot, és összeállította kedvenc használt autóinak listáját. Szerintük ma ezeket érdemes megvenni Európában másodkézből.

F1: Massa nem adja vissza az ajándékautót

Felipe Massa azt mondja, Forma-1-es visszatérése miatt nem fogja visszaadni a Williamsnek a visszavonulása alkalmából kapott Forma-1-es autót.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.