Az önjáró autók elterjedésének egyik fontos akadálya lehet, hogy a pilóta képtelen elfogadni, hogy nem ő irányítja a kocsit: a kutatásokban rettegve, kapkodva reagáltak a tesztsofőrök az autonóm manőverekre.

A megoldás egyszerű: az utasok figyelmét teljesen el kell terelni a közlekedésről. Erre kínált megoldást a Mercedes F01-5 tanulmánya, és most a Ford is felvázolta a maga elképzeléseit az autóról, amely menet közben beszélgetősarokká alakítható át.

A berendezés sokoldalúan variálható: az első üléseket villanymotor forgatja hátra, a középkonzol elsüllyeszthető, de a koncepcióban a lábtérbe tolható, mozgatható és lábtámasszá alakítható hátsó ülések is szerepelnek.

A Ford úgy alakította ki a moduláris ülésrendszert, hogy az ne csak a szabadidőjárművek és egyterűek tágas utasterében, hanem a hagyományos szedánok belterében is elhelyezhető legyen.