Nyomkövetővel szerelik az új Ladákat

Gazdag általános felszereltség

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.08.24. 10.00

Az AvtoVAZ nyilvánosságra hozta a novembertől forgalmazott Lada Vesta felszereltségét. Tisztára, mintha Nyugat-Európában volnánk.

Komolyan gondolja az európai inváziót a Lada: legfrissebb modelljük, a Vesta (amelynek sorozatgyártása  pontosan egy hónap múlva veszi kezdetét) olyan, teljes körű felszereltséget kap, amellyel már a nyugati váráslók is tudnak azonosulni.

Dőreség volna persze a legújabb vezetőtámogató elektronikákat, kifinomult online multimédiás rendszereket elvárni az autótól, de a fapados kategória vásárlóit lenyűgözhetik az olyan tételek, mint az elindulás után automatikusan záródó, balesetben oldó ajtózárak, a kipörgésgátló, a légkondicionáló (hűtött kesztyűtartóval), a külső tükrökbe integrált irányjelzők, vagy a gyári audiorendszer.

Utóbbi egyébként különleges funkciókkal bír: a Vesta már most megkapja az Oroszországban 2017-től minden gépkocsiba kötelezően beépítendő, ERA-Glonass műholdas nyomkövető és vészhívó rendszert, amely baleset esetén gyorsan és automatikusan a helyszínre irányítja a mentőalakulatokat.

Magasabb felszereltségi szinteken fűthető ülések és szélvédő, parkolóradar, érintőképernyős, bluetooth-os audiorendszer, négy villanyablak, eső- és szürkületérzékelő, valamint egyedi fényezés szerepel a szériatételek listáján.

Külön rendelhető opció a nagyképernyős multimédia, a tempomat, a tolatókamera, a sportos kipufogóvégek, illetve az optikai csomag.

Habár a felszereltségi lista egészen rendben van, motorikusan erősen hiányos a Vesta kínálata: bevezetéskor egyetlen 1,6-os, 106 lóerős motorral rendelhető, amelyet később két másik, 1,6-os motor vált, 87 és 114 lóerős teljesítménnyel.

Kommentek

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.