Az Icona a jelek szerint pontosan tudja, mi kell a XXI. század nagypénzű autógyűjtőinek: exkluzivitás, nemes anyagok, hibrid hajtáslánc, és persze egy Forma 1-es mérnök, aki a fejlesztésért felel.

Így hozták létre eredeti autójukat, a Vulcanót, amelyet választhatóan gran turismo vagy pályaversenyautó kivitelben kínáltak, nem kevés pénzért.

Most rájöttek, hogyan emelhetik még feljebb a tétet: a világon elsőként titánból formálták meg az autó karosszériáját. A rendkívül könnyű, bűn drága fém ezer órányi munkát adott a mestereknek, a végeredmény viszont csodálatos: az autó (amelynek karosszériája továbbra sem nélkülözi a karbon elemeket, így technikailag nem igaz, hogy teljesen titánból készült volna) nyers fémköntösében csodálatosan mutat.

Ami a tömegmegtakarítást illeti, csalóka az egyenlet: a Vulcano Titanium valóban könnyebb, mintha alumíniumból formálták volna meg, ám a szénszálas alapverzióhoz képest nincs súlyelőnye. Az 1,6 tonnára jutó 870 lóerő (ezek szerint az összkerekes verzióból építették meg) 8,8 mp alatt gyorsítja 200 km/órára az autót, a végsebesség 354 km/óra.

Az Icona Vulcano Titaniumból elvileg ez az egy példány épült, értékét nem közölte a manufaktúra.