Másfél literes, 120 lóerős i-VTEC benzinmotor hajtja azt a BR-V prototípust, amely hamarosan sorozatgyártásban örvendezteti a Honda dél-kelet-ázsiai vásárlóit. Az autó emelt felfüggesztéssel, tetősínekkel és átdolgozott fizimiskával feledteti, hogy voltaképpen egy buszlimuzin: a Honda Mobilio adja az alapját.

Egyelőre csupán egy képet tettek közzé az autóról, így csak hallomásból tudjuk, hogy hátul C-alakú, LED-es lámpatestek világítanak. Az oldalfalat tagoló, dupla törésvonal a HR-V modellel von távoli párhuzamot.

Az autó kézi vagy CVT váltóval kerül forgalomba januártól, mint kategóriájának egyik legtágasabb tagja. Bár Európában nehéz elképzelni, hogy egy 4,5 méteres autóban komfortosan elférhet három üléssor, az ázsiai testalkat ezt lehetővé teszi.

A Honda korábban már épített kisméretű, hétszemélyes szabadidőjárművet: a kizárólag Japánban forgalmazott Crossroad (2007-2010) csupán 4,3 méter hosszú volt.