Mivel a zsákot nem a műszerfalba szerelték, az utas továbbra is szabadon kinyújtóztathatja lábát. A többi légzsáktól eltérően ezt nem textilből, hanem egy innovatív technológiával előállított, hajlékony műanyagból készítik, és a kesztyűtartó ajtajának belső és külső rétege között helyezik el.
A mindössze 46 centiméter hosszú és 28 centiméter széles légzsák 65 százalékkal könnyebb, mint egy hagyományos térdlégzsák, mégis ugyanakkora védelmet nyújt. Ütközés esetén a kesztyűtartó ajtajában elhelyezett gázfejlesztő 20 milliszekundum alatt fújja fel a zsákot, amely az ajtó külső borításán áthatolva hatékony védelmet nyújt a lábak számára. 
A kesztyűtartóba épített légzsák teljesen új lehetőségeket nyit a Ford szerint, a “térdlégzsák valószínűleg csak a kezdet”.