Az alapkivitelű Sandero induló ára 2,12 millió forint, legalábbis Magyarországon: Brazíliában a modell hárommilliónak megfelelő reálért hozható el a szalonokból.

Ennek az alapárnak valamivel több mint másfélszeresét kérik el a Renaultsport által kezelésbe vett Sandero R.S. kiadásért. Az 58 880 brazil reálos ár átváltva 4,7 millió forintot ér – de ha úgy nézzük, az 55 százalékos felár magyar viszonylatban azt jelentené, hogy 3,3 millió forintból meglenne a sportfutóműves, 145 lóerős, négy tárcsafékes, duplakipufogós városi izgágánk.

Nem is lenne rossz ajánlat, igaz?

Nem véletlen, hogy a Renault (a Dacia anyavállalata) nem gondolkodik a modell importjában, hiszen legolcsóbb sportmodelljük, a Clio GT ötmillió forintért kínál 120 lóerőt – nem éppen ugyanaz az ár/teljesítmény arány, amin az extra felszereltség és minőség sem változtat.