Emberi gyarlóság, hogy igyekszünk többnek mutatni magunkat, mint amik vagyunk. A prémium autógyártók a luxuskategória felé ácsingóznak, a tömegpiaci márkák minőségi termékcsaládokat mutatnak be, a fapadosak pedig igyekeznek meggyőzni vásárlóikat arról, hogy vannak olyan jók, mint bármelyik mainstream gyártó.

Ebbe a játékba szállt be a Hyundai is – nem most, hanem még évekkel ezelőtt. A Genesis, majd az Equus sem méretében, sem szolgáltatásaiban nem fér bele a márka szabványos kínálatába, ám a vevők ezt egyáltalán nem bánták, sőt.

Most újabb kincset tartogat igényes híveinek a Hyundai, még ha egyelőre csak tanulmány formájában is: a Vision G koncepció-kupé lendületes ívekkel, hosszú orral, rövid, légterelőben végződő farral, és hatalmas kerekekkel szolgálja ki a sportautók kedvelőit. A dupla kipufogóvégtől a négy bőrüléssel berendezett, aranydekoros utastérig minden stíluselemet a helyére tett a Hyundai, beleértve a színvonalas hifit is.

A hajtást a márka többszörösen díjnyertes 5.0 V8 szívómotorjára bízták; 420 lóerővel és 519 Nm nyomatékkal már érdemes büszkélkedni. A közvetlen befecskendezéses motort több pontján átdolgozták, így tisztább üzemű, finomabb járású, nyomatékgörbéje pedig még laposabb lett.

A Hyundai Vision G Concept Coupe világpremierjét Kaliforniában tartják, az autó várhatóan szeptemberben Európába is ellátogat, talán már végleges nevén: a kormányon és az orron elhelyezett típusjelzés ugyanis egyértelművé teszi, hogy az új generációs Genesis kupét vetíti előre a tanulmány.