605 lóerős az Audi csúcsmodelljének csúcsmodellje

Audi S8 Plus

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.08.06. 13.00

Az R8 mintájára az S8-ból is faragott felsőfokú kiadást az Audi. Az S8 Plus 85 extra lóerőt kapott.

Huncut, aki az 520 lóerős Audi S8-ast harmatosnak mondja – és mégis, akadhat vásárló, akinek a jobb lábában elférne még némi teljesítmény. Nekik készült az Audi S8 Plus, amely az R8 V10 Plus receptjét követi.

A maximális teljesítmény 605 lóerőre nőtt, a nyomatéki csúcs 650 helyett 750 Nm. Utóbbival 4,1 helyett 3,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára az autó, a végsebesség 305 km/óra – ez azért nem mérvadó, mert a mezei S8 is megrendelhető kiiktatott korlátozással, igaz, ott hamarabb eláll a V8-as szava.

Az extra vonóerőhöz új motorvezérlést alkalmaztak, módosították a turbó töltőnyomását és belső kialakítását, átprogramozták a kipufogóoldali szelepek változó vezérlését.

Szintén áthangolták az adaptív légrugózást és kormányművet, alapáron adják a karbon-kerámia fékeket, a LED Mátrix fényszórókat, valamint a módosított sportkipufogót.

605 lóerős az Audi csúcsmodelljének csúcsmodellje 1

A karosszérián elhelyezett finom légterelők javarészt szénszálból készültek. Az utastérben fekete-piros bőrkárpitozás díszeleg, a kalaptartót és a tetőt Alcantara borítja.

Kommentek

  • Iceman.

    Ilyen amikor egy szívó motor teljesítménye limitálja egy turbósét. Gondolom nem lehetett erősebb, mint az R8 V10 plus.

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

1300 kilométert vezetett egyedül egy gyerek

Ezerháromszáz kilométert vezetett egyedül egy 12 éves fiú Ausztráliában, mielőtt a rendőrök vasárnap lekapcsolták volna, mivel az autó egyik lökhárítója leszakadt.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.