Huncut, aki az 520 lóerős Audi S8-ast harmatosnak mondja – és mégis, akadhat vásárló, akinek a jobb lábában elférne még némi teljesítmény. Nekik készült az Audi S8 Plus, amely az R8 V10 Plus receptjét követi.

A maximális teljesítmény 605 lóerőre nőtt, a nyomatéki csúcs 650 helyett 750 Nm. Utóbbival 4,1 helyett 3,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára az autó, a végsebesség 305 km/óra – ez azért nem mérvadó, mert a mezei S8 is megrendelhető kiiktatott korlátozással, igaz, ott hamarabb eláll a V8-as szava.

Az extra vonóerőhöz új motorvezérlést alkalmaztak, módosították a turbó töltőnyomását és belső kialakítását, átprogramozták a kipufogóoldali szelepek változó vezérlését.

Szintén áthangolták az adaptív légrugózást és kormányművet, alapáron adják a karbon-kerámia fékeket, a LED Mátrix fényszórókat, valamint a módosított sportkipufogót.

605 lóerős az Audi csúcsmodelljének csúcsmodellje 1

A karosszérián elhelyezett finom légterelők javarészt szénszálból készültek. Az utastérben fekete-piros bőrkárpitozás díszeleg, a kalaptartót és a tetőt Alcantara borítja.