605 lóerős az Audi csúcsmodelljének csúcsmodellje

Audi S8 Plus

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.08.06. 13.00

Az R8 mintájára az S8-ból is faragott felsőfokú kiadást az Audi. Az S8 Plus 85 extra lóerőt kapott.

Huncut, aki az 520 lóerős Audi S8-ast harmatosnak mondja – és mégis, akadhat vásárló, akinek a jobb lábában elférne még némi teljesítmény. Nekik készült az Audi S8 Plus, amely az R8 V10 Plus receptjét követi.

A maximális teljesítmény 605 lóerőre nőtt, a nyomatéki csúcs 650 helyett 750 Nm. Utóbbival 4,1 helyett 3,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára az autó, a végsebesség 305 km/óra – ez azért nem mérvadó, mert a mezei S8 is megrendelhető kiiktatott korlátozással, igaz, ott hamarabb eláll a V8-as szava.

Az extra vonóerőhöz új motorvezérlést alkalmaztak, módosították a turbó töltőnyomását és belső kialakítását, átprogramozták a kipufogóoldali szelepek változó vezérlését.

Szintén áthangolták az adaptív légrugózást és kormányművet, alapáron adják a karbon-kerámia fékeket, a LED Mátrix fényszórókat, valamint a módosított sportkipufogót.

605 lóerős az Audi csúcsmodelljének csúcsmodellje 1

A karosszérián elhelyezett finom légterelők javarészt szénszálból készültek. Az utastérben fekete-piros bőrkárpitozás díszeleg, a kalaptartót és a tetőt Alcantara borítja.

Kommentek

  • Iceman.

    Ilyen amikor egy szívó motor teljesítménye limitálja egy turbósét. Gondolom nem lehetett erősebb, mint az R8 V10 plus.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.