Jön a Renault hétüléses SUV-ja

2017-től kapható

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.08.04. 08.00

Már közúton tesztelik a Renault nagyméretű szabadidőjárművének prototípusait. Kemény konkurencia vár rá.

A városi Captur és a kompakt Kadjar fölé pozicionálja új, hétszemélyes szabadidőjárművét a Renault. A 2017-ben érkező típus műszakilag a Renault-Nissan Szövetség másik lábának sarjából, az X-Trailből merít, de a közelmúltban megújult Nissan SUV ugyanúgy piaci vetélytárs lesz, mint a KiaHyundai család nagy szabadidőjárművei, vagy a Škoda jövőre érkező óriása.

A hétszemélyes Renault terepes merész orra a közelgő Mégane-éval lesz rokon, körvonalaiban pedig leginkább a (vele azonos padlólemezen nyugvó) Kadjart idézi majd. Arányai valamelyest eltérőek, elegánsabbak lesznek, de nem annyira, hogy veszélyeztessék az Espace helyzetét – a közelmúltban átlényegült buszlimuzin szabadidő-járműves jegyekkel igyekszik bebiztosítani magát a SUV-bolond piacon.

Ugyanakkor a Renault illetékesei szerint nem csak ezért nem veszélyezteti egymás vadászterületeit a két modell: a sportosabb, fiatalosabb SUV elsődleges felvevőpiaca Ázsia lesz, ahol az Espace nem tud vagy nem is akar gyökeret verni.

A modell neve még rejtély, ám a Captur és a Kadjar (no meg a Koleos) után nem lepődnénk meg, ha ‘K’ hanggal kezdődne a típusnév.

Kommentek

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.