Szeptemberi világpremierje előtt már aligha maradt sok fejleszteni való a Ferrari újdonságán, az F12 modell eddigi legsportosabb kiadásán: a GTO-n. Nem véletlen, hogy alábbhagyott a cég óvatossága, és álcázás nélkül engedték körözni az autót.

Egyelőre nem sok konkrét információnk van a legendás utónevet viselő típusról: motorteljesítménye az alapverzió 741 lóereje helyett meghaladhatja a 800 lóerőt, miközben tömegét akár 200 kilogrammal csökkentik – a kettő együtt kétségkívül félelmetes következményekkel jár majd. A plusz teljesítményt minden bizonnyal hibrid komponens alkalmazásával érik el.

A GTO-t nem nehéz felismerni radikális aerodinamikai csomagjáról, amely hatalmas hátsó diffúzort, hűtőnyílásokkal tagolt hátsó kerékdobokat, átdolgozott első légterelőt és számos egyéb módosítást tartalmaz.