Az idén útjára bocsátott TCR széria a WTCC költséghatékony kistestvére, ahol alsó-középkategóriás autók mérik össze erejüket országos, kontinentális és globális fordulókon. A magyar érdekeltségekkel is bíró (Nagy Dániel, Szabó Zsolt, Tóth Norbert és Ficza Ferenc, mind a Zengő Motorsport színeiben) sorozatban jelenleg is futnak Opel Astrák, a gyár azonban már elkészítette a következő, 2016-os modell alapjaira épülő versenyautót.

Az újdonság hivatalos premierjére szeptemberben kerül sor; egyelőre csupán néhány gyári rajz áll rendelkezésre. A pályatesztek majd októberben kezdődnek meg, a műszaki adatokra a széria kiírásából következtethetünk: a TCR autók a világ minden pontján azonos paraméterekkel állnak rajthoz, motorjuk minden esetben kétliteres, turbós; a teljesítményt 330 lóerőben, a nyomatékot 410 Nm-ben maximálják.

Az Opel mindenekelőtt ügyfél-versenyprogramokban gondolkodik: olyan privát csapatoknak szeretné eladni az autót, ahol ambiciózus félamatőr sportolók viszonylag ésszerű költségkeretek mellett vethetik bele magukat a túraautó-versenyzés világába.