Ahogy a korábbi generációk esetében, úgy a 488-asnál sem maradnak nyitható tető nélkül a Ferrari-vásárlók. Itt vannak az első információk a 488 Spiderről, amely nyugdíjba küldi 458 Spidert. Az előrelépés egyszerűen leírható, hiszen ez a Ferrari valaha épült legerősebb középmotoros V8-as sportkocsija nyitható merevtetővel.  

A zárt változatban is szereplő 3,2 literes V8-as turbómotor 670 lóerős, maximális nyomatéka gumipusztító 760 Nm. Ha az abroncsok jól betapadnak, képes 3 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót a Ferrari 488 Spider, de 200-ig sem kell számára több 8,7 másodpercnél. Végsebességét egyelőre nem közölte a Ferrari.

Ha már elsőségek, a 488 Spider a valaha készült legáramvonalasabb nyitható tetős Ferrari. A korábbiakhoz képes úgy sikerült csökkenti a légellenállást, hogy a leszorítóerő növekedett. A 488 Spidernél aligha várható az egyszerűbb kabriókra jellemező csavarodási hajlam, a 11-féle alumíniumötvözetből, többek között magnéziummal kiegészítve épített vázszerkezet garantálja ezt. A tetőt leszámítva a karosszéria formái követik a 488 GTB vonalait, így a vágykeltéssel nincs gond.

A tető 14 másodperc alatt tűnik el – vagy bújik elő – az utasok mögötti részből. Nemcsak rossz időben használhatóbb a kocsi a lenyitható merevtetővel, de a klasszikus vászontetős megoldással szemben 25 kilóval könnyebb így.

A Ferrari 488 hivatalos világpremierje szeptemberben a Frankfurti Autószalonon lesz, ahol minden bizonnyal a végsebességét is felfedi a gyár.