Megérkezett a BMW M4-gyilkos Mercedes

Hivatalos kémfotókon a C63 AMG Coupe

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.07.28. 09.00

Igazolt adatok még nincsenek, de magát az autót már megmutatta a Mercedes. A C63 kupé legalább 500 lóerős lesz.

Úgy tűnik, kezdenek divattá válni a gyári kémfotós prezentációk: a Mercedes már az AMG GT-t is így mutatta be, most pedig az azonos motorral szerelt C 63 AMG-nél is ehhez a módszerhez folyamodtak.

Nem véletlenül: bár a C-osztályos kupé sportváltozatának premierjéig már csak másfél hónap van hátra, nem árt, ha addig is tudatják a világgal, hogy hamarosan megérkezik a BMW M4 új ellenfele.

Kétszer két kipufogóvég, vaskos kerékívek, családi pizza méretű féktárcsák: az álcázás ellenére egyértelműen felismerhető, hogy nem hétköznapi kupéról van szó.

A titokzatoskodást egyébként valamelyest értelmetlenné teszi, hogy a mechanikus tartalom teljes egészében megegyezik a C63 szedánéval: ennek megfelelően 510 lóerő és 700 Nm forgatónyomaték áll a vezető rendelkezésére. A limuzin 4,0 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a kupénak vélhetően egy-két tizeddel kevesebb is elég lesz ehhez.

Ezzel több mint ütőképes ajánlat lehet a C 63 Coupé a BMW M4 ellenében: utóbbi 431 lóerős, nyomatéka 550 Nm, álló helyzetből 4,3 mp alatt éri el a százat. Igaz, olcsóbb is: a Mercedes várhatóan 6-8 százalékkal többe kerül majd a BMW-nél.

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.