Miután szemfüles fotósok elcsípték a Lada közelgő szabadidőjárművének, az X-Ray (magyarul röntgensugárzás, wow) típusnak az utasterét, most a Vesta műszerfalát kapták lencsevégre, mégpedig a gyártóüzemben.

Ezek tanúsága szerin a Vesta belülről ugyanolyan visszafogottan modern lesz, mint kívülről: a légkondicionáló és a kétszínű szövetkárpit alapáras lesz, de plusz pénzért digitális klíma, fűthető ülések és ESP is kerülhet az autóba – utóbbinak, akárcsak a keréknyomás-felügyeleti rendszernek, alapárasnak kell lennie az Európában forgalomba kerülő példányokon. A felárasnak tűnő audiorendszer érintőképernyőnek ugyan híján van, de legalább Bluetooth-os kihangosítás és memóriakártya-olvasó került bele (mi a baj az USB-vel?), a műszerparkot három félcsőbe rejtett, analóg kijelzőcsokor alkotja.

A hajtáslánc-opciók a várakozások szerint megegyeznek majd az X-Ray-ével: lesz kéziváltó és ZF-féle automata, a szívó 1,6-os benzinmotor képtelen kihalni (87, 106 és 114 lóerő teljesítménnyel); a további erőforrásokról nincsenek információk. A négyféle felszereltségi szinten készítendő Vesta első teljes gyártási évében, 2016-ban mintegy százezer darab előállításával számol az AvtoVAZ.