Nem széles: szééééééles!

TAG Motorsports BMW M4

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.07.21. 08.00

Widebody: a kifejezés az autótuning világában többet jelent, mint szó szerinti fordítása, azaz a széles karosszéria. Ezt remekül demonstrálja a TAG Motorsports alkotása.

A vicc az egészben, hogy a német műhely nem is saját karosszériakitjét szerelte fel az M4-esre, hanem a Vorsteiner vészjósló aerodinamikai csomagja mellett döntött.

Persze lehet, hogy csak mi nem vagyunk tisztában a germán tuningszcéna belső szerkezetével, és a két vállalat valahol a mélyben egy tőről gyökerezik, és végső soron mindegy is: míg a BMW M4 alaphelyzetben egy tekintélyt parancsoló megjelenésű kupé, ez az átgyúrt kiadás nem tiszteletet, hanem zsigeri félelmet ébreszt a szemlélőben. Ha az alkotóknak ez volt a szándéka, sikerrel jártak.

A TAG szerelői a karosszériaelemek cseréje mellett a felniket is leváltották: elöl 20×10,5, hátul 20×13,5 méretben dölyfösködnek a csiszolt titán színű, polírozott peremű keréktárcsák. A mögöttük dolgozó féknyergeket a fejtámaszok türkiz színére fényezték.

A hajtáslánc nem maradt teljesen gyári állapotban, bár konkrét számokat nem közöltek. Annyit lehet tudni, hogy az égéstermékek titán kipufogórendszeren és Akrapovic végcsövön keresztül távoznak, és a motorvezérlést is áthangolták.

Kommentek

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.