Luxusautó melósoknak

Ford F-150 Limited

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.07.21. 19.00

Ki mondta, hogy egy luxuslimuzin nem lehet praktikus? Ki mondta, hogy egy munkaeszköz nem kényeztetheti vezetőjét? A Ford F-150 Limited biztos nem.

Amikor a világ fizetőképesebb fele egyre sűrűbben helyezi ülepét szabadidőjárműbe, nem kell megbotránkozni azon, ha a platós kisteherautók, amelyek eddig csak rendkívül népszerűek voltak, elkezdenek egyre fényűzőbb vonásokat magukra ölteni.

Így gondolkodott a Ford is, amikor megépítette az alumíniumkarosszériás F-150 csúcskiadását. A Limited szolgáltatásai bármely középkategóriás prémiumszedánban megállnák a helyüket: selyemfényű króm díszíti a kilincseket és a hűtőmaszkot, a lökhárítókat a karosszéria színére fújták, ami hatféle egyedi árnyalatot jelent.

Egyedi, lézergravírozású tábla hordozza az alvázszámot az utastérben, új a műszerpark, a küszöbborítás háttérvilágítást kapott. Az audiorendszer tíz hangszórós, alapáras a panoráma napfénytető, a LED-es fényszóró, a távvezérelhető motorindítás. Motor mozgatja a hátfalat, akárcsak az elrejthető, illetve előrángatható fellépőket. Az ülések fűthetők és hűthetők, ráadásul masszázsfunkciót is kínálnak.

Motorból egyetlenegy választható a luxusszörnyhöz: a 3,5 literes V6-os 365 lóerővel. A modell az év vége felé kerül forgalomba; kiváló karácsonyi ajándék lesz sokaknak.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.