Michelisz a második sorból, a negyedik helyről rajtolva tudott végül harmadikként zárni az első futamon, ezzel az eredménnyel összetettben feljött a negyedik helyre.

Az első verseny rövid leírása:

Mind a két gyári Citroen nagyon jól kapta el a rajtot, akárcsak Michelisz, akinek sikerült lerajtolnia az előle induló Valentet, aki ismét beragadt. Nem csak a magyar fiú jött el mellette, hanem a két gyári hondás is, Tarquini és Monteiro. A francia fiú utána még kakaskodott Mullerrel és Ma Csing Huával, de végül feladta a versenyt és kiállt.

Az első kör végén már kialakult az első öt leintésének a sorrendje, bár Loeb többször közel került csapattársához megelőznie nem sikerült az argentint. Micheliszre nem jelentett veszélyt a mögötte autózó Tarquini. Monteiro és a kínai versenyző látványosnak nem nevezhető harcot vívtak az ötödik helyért.

Házi verseny volt a ladások között, de az angol Huff nem tudott jobb pozícióba kerülni holland csapattársaival szemben, így végül harmadik lett – összetettben csupán a 10. helyen tudta behozni a versenyautóját.

Második futam:

Norbi a 7. rajtkockából ismét jól kapta el a rajtot, aztán majdnem bele is keveredett egy rajtbalesetbe, aminek a legnagyobb vesztese Tiago Monteiro volt.

Szerencsére nem csak kimaradt belőle, de később még előzni is tudott, habár José María López több körön át nagy nyomást helyezett Micheliszre, de végül sikerült bejönni a negyedik helyen.

A versenyt Ma Qing Hua nyerte Yvan Muller előtt. Ez volt a kínai második győzelme a Citroennel.