Levelet kaptunk egy Porsche-tulajdonostól

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.07.12. 05.45

Kedves soraiban elmeséli, hogy miként sérült meg előző autója, és hogyan védi a mostanit.

Tegnap volt egy cikkünk – most kattintsanak rá, csak úgy van értelme tovább olvasni, aztán jöjjenek vissza -, amire az alábbi levelet kaptuk.

“Kedves Szerkesztőség! Gratulálok az oldalukhoz, nagyon jó. A ferrari-s cikkhez mégis meg szeretném jegyezni, hogy ma Magyaarországon máshogy nem lehet elkerülni a folyamatos ajtórányitásokat, cserbenhagyásos ütközéseket. Jómagam számtalanszor voltam áltozata ennek, senkinek nem jut eszéne betétlapot hagyni. A horpadást lehetetlen kijavítani, még profi erre szakosodott műhely sem mindig tudja. A butácska emberek csak azt látják, h Ferrári, bunkó, mert 2 helyre állt. Jómagam is mindig ezt csinálom, mersze minél távolabb a bejárattól, ahol már keveseket zavar. Korábbi szép saab kabriómnál sírva fakadtam midnen újabb meghúzásnál, horpadásnál. Eladáskor ezeket kijavíttattam, nem volt olcsó és nem lett tökéletes.

Üdvözlettel: egy (persze nem alacsony) munkabérből összespórolt porsche tulajdonos”

Ezúton köszönjük a levelet, most pedig arra kérjük kedves olvasóinkat, hogy szavazzanak!

Szavazás

Melyikre álljon át ez az ország?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Ez pedig itt egy egészen kivételes összeállítás egyedi módon parkoló autókról – van még mit tanulni!

(Valószínűleg nem a nyitóképen látható úrtól jött a levél, így azt a fotót tekintsük illusztrációnak.)

Kommentek

  • Pppp

    Az utolsó mondaton jót nevettem, az autó használati eszköz, használni kell tehát használat közben használódik. Természetesen a más tulajdonát tisztelni kell. Ha viszont valaki nem szeretne még egy apró karcot sem a kocsin, venni kell két egyforma autót, az egyikkel járni a másikat a garázsban tartani, hetente egyszer bemenni és ráélvezni!

  • szipipeti

    Lehet, hogy az én hibám, de valahogy a világképemben a Tesco/Auchan – Ferrari kombó nem illik össze. 2, ha a tulajnak igen, akkor meg ne visítson… 3, Mindennapi közlekedésre tartson fenn egy egyszerűbb autót, amit nem kell ennyire félteni, és a magamutogatáshoz használja a p…hosszabbítót!
    A KRESZ nem tesz különbséget a márka között…Így ez nem hivatkozási alap!

  • holvagyok

    ” senkinek nem jut eszéne betétlapot hagyni.”
    Ezen nincs mit csodálkozni, mivel a bonus-malus rendszerben, nem éri meg tisztességes embernek maradni.

  • Hawaii-

    Nyilván “Mindenki parkoljon tisztességesen, és figyeljen ajtónyitáskor!”, ám akkora értékrendbeli szakadék tátong ember és ember között Magyarországon (etnikumtól függetlenül), hogy a megvalósulása egyszerűen nem életszerű.

  • Kb999

    Lehet, hogy a parolókat mindössze 30 cm-rel szélesebbre kellett volna hagyni? Igaz, akkor több alapterületre lett volna szükség ugyanannyi parkolóhoz.
    Ha a ferrarris képet megnézzük, látszik rajta, hogy annyi helyet hagyott, hogy ki tudja kényelmesen nyitni a jobb oldali ajtót. Lehet, hogy a nagyit vitte bevásárolni.

  • Benics

    Teljesen igaza van a Porscésnak és más ilyen kaliberű autó tulajának,de csak akkor ha tényleg oda parkol ahol amúgy is rengeteg a hely.Ha tele a parkoló,tisztességesen álljon be.Nem tudom miért hecceli a Vezess.hu MO-n az ilyen autóval rendelkező embereket,miért jó gerjeszteni a feszültséget? Egyébként hihetetlenül “szemetek” a magyar emberek és irigyek.Nekem egy metál fekete Insigniám (alufelni,krómkilincs,Cosmo felszereltség) van és még erre is szívesen rányitották az ajtót a kedves emberek pedig csak egy Opel..Szóval elképesztő ami ebben az országban zajlik

  • G-Shock

    @Benics – 2015.07.12 15:25

    Nagyjából ugyanez a véleményem. A család minden kocsiját elborítják a kretének által hagyott nyomok, kezdve a bevásárlókocsitól, kocsiajtótól vagy épp kabát cipzárjától származó horpadások és karcolások. Azt már ne is hozzuk szóba, hogy a legutóbb ismét leszakította valamelyik jóérzésű az első lökhárítómat egy parkolóban. Vannak üdítő kivételek is, kaptam már cetlit, hogy hívjak fel egy számot, mert ő tolatott belém. A kép tehát vegyes, de a 1000:1-es arányt nem nevezném klasszikusan biztatónak.

    A biztosítós rendszerről csak annyit, hogy amennyiben parkolási manőver közben esik a kár, úgy él a biztosítás, azonban az ajtónyitogatásra NEM. Ugyanis a jelenlegi joggyakorlat a veszélyes üzemet a gépkocsi motorjának leállításáig tartja fenn, így ezen kívül a szerződésen kívül okozott károk szerint történik a kártérítés: a kedves magánszemély csenget saját zsebből.Én ez utóbbiban látom a problémát amellett, hogy akár plázás, akár parkolóházas parkolóból már egy középkategóriás kocsi is sokszor kilóg, arról nem is beszélve, hogy tényleg nem kell baromi nagy autó ahhoz, hogy az ajtókat ne lehessen kinyitni.

    Így – amennyiben ez nem rokkantkocsis és ajtó közeli -, megértem a cikkben vázolt módon parkírozókat és péklapáttal jutalmaznám a gyáva rongálókat. Nem értem, hogy egyik oldalról miért fröcsögnek emberek saját jogaik csorbítása miatt, másik oldalon ugyanezen emberek miért veszik természetesnek, hogy a drágább autókra költőket kvázi büntetni kell, mert “úgyis telik neki rá”.

  • demagóg

    szipipetinél a pont. ha úgy is tehetős emberekeről beszélünk, akkor megtehetné, hogy bevásárolni és egyéb rohangálós célokra fenntartoson egy második, olcsó autót, amit nem kell féltenie.
    Nekem a ház előtti parkolónál a szomszédom szokta rányitni a fekete autóját az enyémre, erről több apró nyom tanúskodik.
    De mivel én kihagytam a porschét és kizárólag mindennapi közlekedésre fenntartott, egyszerű és öreg (13 éves) autóm van, így különösebben nem tudok rajta bosszankodni. :))

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

F1: A Mercedes tarolt az első tesztnapon

Az első Forma-1-es előszezoni tesztnapon a Mercedes a legtöbb és leggyorsabb kört is elkönyvelhette. A Ferrari is tisztességgel dolgozott, a McLarennél viszont nem festenek jól a dolgok.

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.