Az egyhengeres Regina, a kéthengeres Imperator koruk meghatározó motorjai voltak Európa-szerte, nem véletlen, hogy sokan hullattak könnycseppet, amikor a márkát megvásárló Daimler-Benz 1960-ban bezárta a gyárat.


2009-ben azonban új tulajdonosa lett a Horexnek, akik eltökélték, hogy életre keltik az egykori legendát. Ki is fejlesztettek egy különleges, szűk hengersorú V6-os motort, olyasmit, mint amit a Volkswagen VR6 néven éveken át gyártott.

Aztán az egészből nem lett semmi, a cég alig néhány darab legyártása után csődbe ment, míg végül idén télen újfent tulajdonosváltás történt.

A német 3D Carbon Group feltett szándéka, hogy megépíti az elődök által vizionált újdonságot. Úgy tudni, már novemberben bemutathatják új modelljüket, pontosabban a közvetlen előd utolsó modelljének átdolgozott változatát.

Ezt az eredeti, 1,2 literes blokk módosított, 160 lóerős változata hajtja majd, ami eleve bőséges, ám tekintve az új tulajdonos profilját, várhatóan szénszálas komponensek könnyítik majd a motort.