Különleges blokkal támad fel a legendás német motorkerékpár-márka

Horex VR6

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.07.02. 16.00

Több mint ötven éve beszüntették a gyártását, de a mai napig sokan emlegetik a Horex márka legendás motorkerékpárjait. Most új esélyt kapott a patinás német márka.

Az egyhengeres Regina, a kéthengeres Imperator koruk meghatározó motorjai voltak Európa-szerte, nem véletlen, hogy sokan hullattak könnycseppet, amikor a márkát megvásárló Daimler-Benz 1960-ban bezárta a gyárat.


2009-ben azonban új tulajdonosa lett a Horexnek, akik eltökélték, hogy életre keltik az egykori legendát. Ki is fejlesztettek egy különleges, szűk hengersorú V6-os motort, olyasmit, mint amit a Volkswagen VR6 néven éveken át gyártott.

Aztán az egészből nem lett semmi, a cég alig néhány darab legyártása után csődbe ment, míg végül idén télen újfent tulajdonosváltás történt.

A német 3D Carbon Group feltett szándéka, hogy megépíti az elődök által vizionált újdonságot. Úgy tudni, már novemberben bemutathatják új modelljüket, pontosabban a közvetlen előd utolsó modelljének átdolgozott változatát.

Ezt az eredeti, 1,2 literes blokk módosított, 160 lóerős változata hajtja majd, ami eleve bőséges, ám tekintve az új tulajdonos profilját, várhatóan szénszálas komponensek könnyítik majd a motort.

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.