Jelentősen drágul a kötelező

Szerző: Vezess levél küldés  MTI levél küldés 
Dátum: 2015.06.25. 08.25

Idén már 25-30 százalékkal emelkedett a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások díja. Az alkuszok szerint még nincs vége a drágulásnak.

Júniusban a személyautóknál már 26 ezer forint fölött járt az átlagdíj – írja csütörtöki számában a Világgazdaság. A lapnak Sebestyén László, a Netrisk internetes alkuszportál vezérigazgatója elmondta: a drágulásnak valószínűleg nincs vége, 2016 végére 100-120 euró körüli átlagdíjjal lehet számolni, vagyis fel kell készülni a 30 ezer forint fölötti éves díjakra.

Az áremelkedés legfőbb okaként a növekvő kárráfordítást jelölik meg, tavaly 21,5 százalékkal fizettek ki több kártérítést a biztosítók, mint két évvel ezelőtt.

Kommentek

  • Bárki

    Miért is drágul? Ezt senki nem tudja megmondani. Kell a pénz a költségvetésbe, hogy újabb autóutak és gyorsforgalmi utak épüljenek, amit szintén nekünk kell majd megfizetni! Mit kapunk a kötelezőért? Semmit! Ha nekem kárt okoznak a biztosító, nem fizeti meg a káromat. Az autóm 8 éves, mert én nem lopom a pénzt, hanem összekuporgatom az autóra. A 8 éves autót a biztosító már roncsnak értékeli föl a kárfelvételnél. (vegyen használt bontott alkatrészt és ecsettel fesse le az autóját! ) Egy 400 ezer forintos kár ért, amit nekem okoztak, a felét fizeti ki. egy fél disznó is eldől az ólban és még nem is lélegzik. 200 ezerből az én autóm még nem fog feléledni, de bezzeg biztosítást, annyit fizessek, mit, ha több milliós autóm lenne! Ne ez a disznóság!!!

  • Iceman.

    Bárki:

    “Miért is drágul? Ezt senki nem tudja megmondani.” -Ezt csak az nem tudja megmondani, aki el sem olvasta a cikket, csak zsigerből vinnyogott egyet. Utolsó bekezdés:

    “Az áremelkedés legfőbb okaként a növekvő kárráfordítást jelölik meg, tavaly 21,5 százalékkal fizettek ki több kártérítést a biztosítók, mint két évvel ezelőtt.”

    ” Kell a pénz a költségvetésbe, hogy újabb autóutak és gyorsforgalmi utak épüljenek, amit szintén nekünk kell majd megfizetni!” -Ez nettó hülyeség. A GFB kivételesen versenypiac.

    ” Mit kapunk a kötelezőért? Semmit!” -Ha a 8 éves 2 millás kocsiddal lerombolsz egy BKV buszt, akkor ez neked került kb 80K-ba, az is éveken át elosztva. Jobb szeretnél kifizetni egy 10 millás kárt? Ki tudnál egyáltalán fizetni egy 10 millás kárt? Sőt ha lerombolsz egy 30 éves bontószökevényt, akkor szívesen fizetnél ki zsebből gyári új alkatrészeket és technológiát a javításra? Ez nonszensz.

    “A 8 éves autót a biztosító már roncsnak értékeli föl a kárfelvételnél.” -Pontosan mennyi is az értéke az autódnak 8 évesen az új vételárához képest? A biztosító amortizációt alkalmaz, ami teljesen természetes.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.