Jelentősen drágul a kötelező

Szerző: Vezess levél küldés  MTI levél küldés 
Dátum: 2015.06.25. 08.25

Idén már 25-30 százalékkal emelkedett a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások díja. Az alkuszok szerint még nincs vége a drágulásnak.

Júniusban a személyautóknál már 26 ezer forint fölött járt az átlagdíj – írja csütörtöki számában a Világgazdaság. A lapnak Sebestyén László, a Netrisk internetes alkuszportál vezérigazgatója elmondta: a drágulásnak valószínűleg nincs vége, 2016 végére 100-120 euró körüli átlagdíjjal lehet számolni, vagyis fel kell készülni a 30 ezer forint fölötti éves díjakra.

Az áremelkedés legfőbb okaként a növekvő kárráfordítást jelölik meg, tavaly 21,5 százalékkal fizettek ki több kártérítést a biztosítók, mint két évvel ezelőtt.

Kommentek

  • Bárki

    Miért is drágul? Ezt senki nem tudja megmondani. Kell a pénz a költségvetésbe, hogy újabb autóutak és gyorsforgalmi utak épüljenek, amit szintén nekünk kell majd megfizetni! Mit kapunk a kötelezőért? Semmit! Ha nekem kárt okoznak a biztosító, nem fizeti meg a káromat. Az autóm 8 éves, mert én nem lopom a pénzt, hanem összekuporgatom az autóra. A 8 éves autót a biztosító már roncsnak értékeli föl a kárfelvételnél. (vegyen használt bontott alkatrészt és ecsettel fesse le az autóját! ) Egy 400 ezer forintos kár ért, amit nekem okoztak, a felét fizeti ki. egy fél disznó is eldől az ólban és még nem is lélegzik. 200 ezerből az én autóm még nem fog feléledni, de bezzeg biztosítást, annyit fizessek, mit, ha több milliós autóm lenne! Ne ez a disznóság!!!

  • Iceman.

    Bárki:

    “Miért is drágul? Ezt senki nem tudja megmondani.” -Ezt csak az nem tudja megmondani, aki el sem olvasta a cikket, csak zsigerből vinnyogott egyet. Utolsó bekezdés:

    “Az áremelkedés legfőbb okaként a növekvő kárráfordítást jelölik meg, tavaly 21,5 százalékkal fizettek ki több kártérítést a biztosítók, mint két évvel ezelőtt.”

    ” Kell a pénz a költségvetésbe, hogy újabb autóutak és gyorsforgalmi utak épüljenek, amit szintén nekünk kell majd megfizetni!” -Ez nettó hülyeség. A GFB kivételesen versenypiac.

    ” Mit kapunk a kötelezőért? Semmit!” -Ha a 8 éves 2 millás kocsiddal lerombolsz egy BKV buszt, akkor ez neked került kb 80K-ba, az is éveken át elosztva. Jobb szeretnél kifizetni egy 10 millás kárt? Ki tudnál egyáltalán fizetni egy 10 millás kárt? Sőt ha lerombolsz egy 30 éves bontószökevényt, akkor szívesen fizetnél ki zsebből gyári új alkatrészeket és technológiát a javításra? Ez nonszensz.

    “A 8 éves autót a biztosító már roncsnak értékeli föl a kárfelvételnél.” -Pontosan mennyi is az értéke az autódnak 8 évesen az új vételárához képest? A biztosító amortizációt alkalmaz, ami teljesen természetes.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.