Tető nélkül még kívánatosabb a Camaro

Chevrolet Camaro Convertible

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.24. 16.00

Kategóriájának legfejlettebb vászontetejével lépett színre a nyár topless újdonsága, a Camaro Convertible. Minden más változatlan a kupéhoz képest.

Amikor néhány hete bemutattuk az új generációs Camaro kupét, már lehetett sejteni, hogy nincs messze a modell vászontetős változata sem.

Ma végre leleplezték a Convertible kiadást, amely a Ford Mustang elleni, vérre menő presztízsharcban különlegesnek mondott tetőszerkezettel igyekszik biztosítani a saját pozícióját.

A kupé tetejével azonos vonalvezetésű vászonfedél többrétegű, zaj- és hőszigetelt szerkezet, amelyet akár a távirányítóról vagy 50 km/óra sebességig működtethetünk. A tető teljesen automatikus üzemű, azaz kézzel sem eloldani nem kell a szélvédőkerettől, sem rögzíteni nem kell ahhoz. A lenyitott vászon kemény fedél alá záródik be, ennek mozgatását szintén motorok végzik, anélkül, hogy gondunk lenne rá.

A Camaro kabrió ugyanúgy könnyebb elődjénél, mint a kupé, a 90 kilós tömegcsökkentés ellenére merevebb a vázszerkezet. A motorkínálat is megegyezik a kupé szortimentjével: a 2,0 literes turbómotor 275, a vadonatúj 3.6 V6 335 lóerőt ad le, a 6.2 V8 csúcsmotor pedig 455 lóerőre képes; mindhárom kérhető automata vagy kézi váltóval.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.