Öt dolog, amit muszáj tudnod az Alfa Giuliáról

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.24. 20.00

Az Alfa Romeo nem vitte túlzásba az információközlést új modelljének bemutatásakor. Kimazsoláztuk neked a lényeget.

1. A csúcson kezdik: az alább leírtak mind arra a Quadrifoglio Verde csúcsmodellre vonatkoznak, amelynek 510 lóerős V6-os motorját Ferrari know-how felhasználásával gyártották. Az autó 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, de ha spórolni akarunk, három hengerrel fut.


2. Szénben gazdag: az Alfa Giuliában szénszálas anyagból készült egy sor funkcionális és szerkezeti elem, a kardántengelytől a tetőlemezen át az ülések vázáig. A fékek karbon-kerámia darabok. Alumíniumból van számos vázelem és a futómű. Az eredmény: 50/50 tömegelosztás és 3 kg/LE alatti tömeg/teljesítmény arány.


3. Kategóriájának legközvetlenebb kormánygépét ígéri a Giulia. Ehhez Manettino jellegű kezelőszerveket illesztettek a volánra, legalábbis a sajtóközlemény erre enged következtetni, de fotók egyelőre nincsenek a cuccról.


4. Új dizájn: a kategória egyik legrövidebb autója rekord hosszú tengelytávnak örvend, így masszív a helykínálat. Pontos adatok persze nincsenek, ezek hiányában örüljünk annak, hogy megújult az Alfa logója


5. A differenciálmű aktív nyomatékvektor szabályozása és az egyedi hangolt futómű állítólag olyan finom vezethetőséget nyújt, ami szinte feleslegessé teszi az ESP beavatkozását.


Hát nagyjából ennyi. Ha további infókra vágysz, alighanem őszig kell várnod, velünk együtt.

Bónuszként azért itt van még egy videó is, egészségedre!

Kommentek

  • menőmanó

    Tetszik!
    Ha olyan jó is lesz, mint ahogy kinéz, akkor valószínűleg nem fog csalódást okozni. Max. az ára. :)

  • szaboata

    picit mást vártam,ez nem annyira meggyőző.Talán a valóságban mást mutat,na meg a belseje is fontos.Az ára biztos nem lesz kevés,főleg ennek a csúcsverziónak.Majd 1-2 évesen kell megvenni,biztos nagy lesz az árzuhanás.

  • Iceman.

    Amikor végignéztem a képeket először azt hittem, hogy csak valami béna hobbigrafikus egy rosszabbul sikerült munkája, álmomban sem gondoltam volna, hogy ezek valódi fényképek. Mielőtt pálcát törnék felette -bár a forma úgy is csak ízlés kérdése- meg kellene nézni élőben, mert eddig nagyon nem. Az eleje minősíthetetlen, olyan érzésem van mint egyes kínai autóknál. Mintha orrba rúgtak volna egy A6-ost, aztán összefaragták egy alfa emblémával és ráragasztották egy 3-as BMW-re. Ritkán értek ennyire kevéssé egy formatervet.

  • KoboldInside

    Alfához képest szokatlanul hangsúlyozva vannak a beömlők, spoilerek – de a végeredmény tetszik! Kicsit agresszív, vagy inkább olyan BMW-s, de ha a formához megvan a tartalom is, akkor nem lehet baj!

  • DTF

    előre rárakták a gt86-os fényszórit, hátra meg q50-es inifniitiét vagy ne is tudom, vmi nagyon hasonlít. elősr enem bejövős, csúnya koppointás

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.