Öt dolog, amit muszáj tudnod az Alfa Giuliáról

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.24. 20.00

Az Alfa Romeo nem vitte túlzásba az információközlést új modelljének bemutatásakor. Kimazsoláztuk neked a lényeget.

1. A csúcson kezdik: az alább leírtak mind arra a Quadrifoglio Verde csúcsmodellre vonatkoznak, amelynek 510 lóerős V6-os motorját Ferrari know-how felhasználásával gyártották. Az autó 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, de ha spórolni akarunk, három hengerrel fut.


2. Szénben gazdag: az Alfa Giuliában szénszálas anyagból készült egy sor funkcionális és szerkezeti elem, a kardántengelytől a tetőlemezen át az ülések vázáig. A fékek karbon-kerámia darabok. Alumíniumból van számos vázelem és a futómű. Az eredmény: 50/50 tömegelosztás és 3 kg/LE alatti tömeg/teljesítmény arány.


3. Kategóriájának legközvetlenebb kormánygépét ígéri a Giulia. Ehhez Manettino jellegű kezelőszerveket illesztettek a volánra, legalábbis a sajtóközlemény erre enged következtetni, de fotók egyelőre nincsenek a cuccról.


4. Új dizájn: a kategória egyik legrövidebb autója rekord hosszú tengelytávnak örvend, így masszív a helykínálat. Pontos adatok persze nincsenek, ezek hiányában örüljünk annak, hogy megújult az Alfa logója


5. A differenciálmű aktív nyomatékvektor szabályozása és az egyedi hangolt futómű állítólag olyan finom vezethetőséget nyújt, ami szinte feleslegessé teszi az ESP beavatkozását.


Hát nagyjából ennyi. Ha további infókra vágysz, alighanem őszig kell várnod, velünk együtt.

Bónuszként azért itt van még egy videó is, egészségedre!

Kommentek

  • menőmanó

    Tetszik!
    Ha olyan jó is lesz, mint ahogy kinéz, akkor valószínűleg nem fog csalódást okozni. Max. az ára. :)

  • szaboata

    picit mást vártam,ez nem annyira meggyőző.Talán a valóságban mást mutat,na meg a belseje is fontos.Az ára biztos nem lesz kevés,főleg ennek a csúcsverziónak.Majd 1-2 évesen kell megvenni,biztos nagy lesz az árzuhanás.

  • Iceman.

    Amikor végignéztem a képeket először azt hittem, hogy csak valami béna hobbigrafikus egy rosszabbul sikerült munkája, álmomban sem gondoltam volna, hogy ezek valódi fényképek. Mielőtt pálcát törnék felette -bár a forma úgy is csak ízlés kérdése- meg kellene nézni élőben, mert eddig nagyon nem. Az eleje minősíthetetlen, olyan érzésem van mint egyes kínai autóknál. Mintha orrba rúgtak volna egy A6-ost, aztán összefaragták egy alfa emblémával és ráragasztották egy 3-as BMW-re. Ritkán értek ennyire kevéssé egy formatervet.

  • KoboldInside

    Alfához képest szokatlanul hangsúlyozva vannak a beömlők, spoilerek – de a végeredmény tetszik! Kicsit agresszív, vagy inkább olyan BMW-s, de ha a formához megvan a tartalom is, akkor nem lehet baj!

  • DTF

    előre rárakták a gt86-os fényszórit, hátra meg q50-es inifniitiét vagy ne is tudom, vmi nagyon hasonlít. elősr enem bejövős, csúnya koppointás

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.