Öt dolog, amit muszáj tudnod az Alfa Giuliáról

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.24. 20.00

Az Alfa Romeo nem vitte túlzásba az információközlést új modelljének bemutatásakor. Kimazsoláztuk neked a lényeget.

1. A csúcson kezdik: az alább leírtak mind arra a Quadrifoglio Verde csúcsmodellre vonatkoznak, amelynek 510 lóerős V6-os motorját Ferrari know-how felhasználásával gyártották. Az autó 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, de ha spórolni akarunk, három hengerrel fut.


2. Szénben gazdag: az Alfa Giuliában szénszálas anyagból készült egy sor funkcionális és szerkezeti elem, a kardántengelytől a tetőlemezen át az ülések vázáig. A fékek karbon-kerámia darabok. Alumíniumból van számos vázelem és a futómű. Az eredmény: 50/50 tömegelosztás és 3 kg/LE alatti tömeg/teljesítmény arány.


3. Kategóriájának legközvetlenebb kormánygépét ígéri a Giulia. Ehhez Manettino jellegű kezelőszerveket illesztettek a volánra, legalábbis a sajtóközlemény erre enged következtetni, de fotók egyelőre nincsenek a cuccról.


4. Új dizájn: a kategória egyik legrövidebb autója rekord hosszú tengelytávnak örvend, így masszív a helykínálat. Pontos adatok persze nincsenek, ezek hiányában örüljünk annak, hogy megújult az Alfa logója


5. A differenciálmű aktív nyomatékvektor szabályozása és az egyedi hangolt futómű állítólag olyan finom vezethetőséget nyújt, ami szinte feleslegessé teszi az ESP beavatkozását.


Hát nagyjából ennyi. Ha további infókra vágysz, alighanem őszig kell várnod, velünk együtt.

Bónuszként azért itt van még egy videó is, egészségedre!

Kommentek

  • menőmanó

    Tetszik!
    Ha olyan jó is lesz, mint ahogy kinéz, akkor valószínűleg nem fog csalódást okozni. Max. az ára. :)

  • szaboata

    picit mást vártam,ez nem annyira meggyőző.Talán a valóságban mást mutat,na meg a belseje is fontos.Az ára biztos nem lesz kevés,főleg ennek a csúcsverziónak.Majd 1-2 évesen kell megvenni,biztos nagy lesz az árzuhanás.

  • Iceman.

    Amikor végignéztem a képeket először azt hittem, hogy csak valami béna hobbigrafikus egy rosszabbul sikerült munkája, álmomban sem gondoltam volna, hogy ezek valódi fényképek. Mielőtt pálcát törnék felette -bár a forma úgy is csak ízlés kérdése- meg kellene nézni élőben, mert eddig nagyon nem. Az eleje minősíthetetlen, olyan érzésem van mint egyes kínai autóknál. Mintha orrba rúgtak volna egy A6-ost, aztán összefaragták egy alfa emblémával és ráragasztották egy 3-as BMW-re. Ritkán értek ennyire kevéssé egy formatervet.

  • KoboldInside

    Alfához képest szokatlanul hangsúlyozva vannak a beömlők, spoilerek – de a végeredmény tetszik! Kicsit agresszív, vagy inkább olyan BMW-s, de ha a formához megvan a tartalom is, akkor nem lehet baj!

  • DTF

    előre rárakták a gt86-os fényszórit, hátra meg q50-es inifniitiét vagy ne is tudom, vmi nagyon hasonlít. elősr enem bejövős, csúnya koppointás

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.