1. A csúcson kezdik: az alább leírtak mind arra a Quadrifoglio Verde csúcsmodellre vonatkoznak, amelynek 510 lóerős V6-os motorját Ferrari know-how felhasználásával gyártották. Az autó 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, de ha spórolni akarunk, három hengerrel fut.


2. Szénben gazdag: az Alfa Giuliában szénszálas anyagból készült egy sor funkcionális és szerkezeti elem, a kardántengelytől a tetőlemezen át az ülések vázáig. A fékek karbon-kerámia darabok. Alumíniumból van számos vázelem és a futómű. Az eredmény: 50/50 tömegelosztás és 3 kg/LE alatti tömeg/teljesítmény arány.


3. Kategóriájának legközvetlenebb kormánygépét ígéri a Giulia. Ehhez Manettino jellegű kezelőszerveket illesztettek a volánra, legalábbis a sajtóközlemény erre enged következtetni, de fotók egyelőre nincsenek a cuccról.


4. Új dizájn: a kategória egyik legrövidebb autója rekord hosszú tengelytávnak örvend, így masszív a helykínálat. Pontos adatok persze nincsenek, ezek hiányában örüljünk annak, hogy megújult az Alfa logója


5. A differenciálmű aktív nyomatékvektor szabályozása és az egyedi hangolt futómű állítólag olyan finom vezethetőséget nyújt, ami szinte feleslegessé teszi az ESP beavatkozását.


Hát nagyjából ennyi. Ha további infókra vágysz, alighanem őszig kell várnod, velünk együtt.

Bónuszként azért itt van még egy videó is, egészségedre!