A Fiat rendkívül komoly reményeket táplál az USA piacán ikonikus kisautójával, az 500-assal kapcsolatban. Jó pontot szerezhetnek azzal, hogy pont július negyedikén, az amerikai függetlenség napján újul majd meg a parányi háromajtós, pedig a valóságban nem az 1776-os események, hanem 1957 adja a nap apropóját: pontosan 58 évvel ezelőtt leplezték le az eredeti, igazi és utánozhatatlan Cinquecentót.

Ráfér egyébként a frissítés az 500-asra, hiszen az elmúlt nyolc évben alig változott a sikermodell. Mivel azonban a városi kocsi legfőbb értéke a megjelenése, a formatervezőknek óvatosan kellett hozzányúlniuk a dizájnhoz: módosították a fényszórókat, finoman átrajzolták a lökhárítót és a légbeömlőt, és megkettőzték az orron a krómrácsot.

Hátul LED-esek, ráadásul gyűrűs kialakításúak lettek a lámpatestek, a lökhárító krómbetétje lejjebb költözött. Ezenkívül az Euro6-os motorok hoznak még újdonságot – mindez talán elég is lesz ahhoz, hogy a Fiat 500 kihúzza a következő pár évet, mielőtt a gyár meghozza az utóbbi idők legnehezebb döntését, és nyugdíjazza az öregecske modellt.