A hetekkel ezelőtt bemutatott, új generációs BMW 7-es viszonylag kevés motorral lépett színre: az egy darab dízel, a két benzines és a hibrid mellett bőven volna még helye további motoroknak – elsősorban erősebbeknek.

Reméljük, a BMW betartja jó szokását, és hamarosan bemutatja a 760i-t, tizenkét hengeres turbómotorral. Másfelől viszont azt is reméljük, szakít rossz szokásával, és végre épít egy M7-est. Piaca éppen volna a modellnek, hiszen az összes fontos konkurensnek van hasonló, túlmotorizált luxuslimuzinja, az Audi S8-tól a Mercedes S63 (és S65) AMG-n át a Jaguar XJR-ig. A probléma már két éve is felmerült, de azóta sem változott semmi.

Kérdés, hogy ezt milyen motor hajtaná, és mekkora volna a teljesítménye? Az M5 Performance csomagjának teljesítményét a közelmúltban húzták fel 600 lóerőre, onnan már csak egy kevés hiányozna ahhoz, hogy egyeduralkodóként léphessen fel a piacon a kigyúrt BMW.

Addig is, amíg a gyár dűlőre jut a kérdésben, hamarosan bemutatkozik az Alpina B7, amely állítólag pontosan ezt a 600 lóerős határt célozza meg.

Képeinken a BMW 7 M csomagos változata