Itt a Suzuki új családi kisautója

Már tesztelik az YRA prototípusát

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.22. 10.20

Márciusban az iK-2 tanulmányautó vezette elő, de már szériaérett kivitelében tesztelik a Suzuki új, tágas kisautójának a prototípusát.

Ahogy azt egyszer már említettük, hiába tekintjük mi, magyarok sajátunknak a Suzukit, a márka igazi fellegvára India: itt Maruti néven határozza meg az utcaképet a japán márka.

Nem véletlen, hogy itt fotózták le elsőként a cég vadonatúj modelljének, az egyelőre csak YRA kódnéven ismert szubkompakt egyterűnek a kísérleti példányát. Az autó szemmel láthatóan előnyben részesíti a helykínálatot a sportos formavilággal szemben, karakterében a Honda Jazz és a Nissan Note ellenfelének tűnik a négyméteres Suzuki.

A fotókon balkormányos kivitelben látható YRA nem változott sokat azóta, hogy márciusban iK-2 néven megismerhettük előtanulmányát.

Ezt a konkrét prototípust krómozott hűtőráccsal és kilincsekkel, tükörházba integrált irányjelzőkkel, hátsó légterelővel és ködfényszórókkal szerelték fel, minimális viszont az álcázás, így jól kivehető a márka új dizájnját követő orrkialakítás, a magasan húzódó tetővonal, a lépcsőzetes övvonal, és sajnos az is, hogy az apró lépcsőben véget érő hátfal a hátsó lámpák között, nem pedig azokkal együtt nyílik, így viszonylag szűk nyílásokon át kell majd megpakolni a csomagtartót.

Az YRA premierjére jövő év elején kerül sor, a modell európai exportjára hosszabban kell várni.

Fotók: GaadiWaadi.com

Kommentek

  • tomees

    Olyan az eleje mintha orrba vágták volna! De lehet csak az álca miatt tűnik olyannak!

  • vaLacky

    Megint egy ronda Suzuki, pedig örültem, hogy a Vitarával jó útra tértek :s

Nem lesz EU-s vizsgálat az F1 eladása miatt

Margrethe Vestager versenypolitikáért felelős európai biztos úgy döntött, hogy nem indítanak vizsgálatot a Forma-1 eladása miatt.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

F1: Máris elromlott a McLaren és a Red Bull

Alig kezdődött meg a Forma-1-es tesztelés, két nagycsapat máris komoly műszaki hibákba futott bele. A Red Bullt tréleren kellett a garázsba szállítani.

Már ezért is többet kell fizetniük az autósoknak

Az autósok 2016-ban átlagosan 78 000 forintért kötöttek teljes körű casco biztosítást, ami közel 9 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (71 600 Ft).

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.