Ahogy azt egyszer már említettük, hiába tekintjük mi, magyarok sajátunknak a Suzukit, a márka igazi fellegvára India: itt Maruti néven határozza meg az utcaképet a japán márka.

Nem véletlen, hogy itt fotózták le elsőként a cég vadonatúj modelljének, az egyelőre csak YRA kódnéven ismert szubkompakt egyterűnek a kísérleti példányát. Az autó szemmel láthatóan előnyben részesíti a helykínálatot a sportos formavilággal szemben, karakterében a Honda Jazz és a Nissan Note ellenfelének tűnik a négyméteres Suzuki.

A fotókon balkormányos kivitelben látható YRA nem változott sokat azóta, hogy márciusban iK-2 néven megismerhettük előtanulmányát.

Ezt a konkrét prototípust krómozott hűtőráccsal és kilincsekkel, tükörházba integrált irányjelzőkkel, hátsó légterelővel és ködfényszórókkal szerelték fel, minimális viszont az álcázás, így jól kivehető a márka új dizájnját követő orrkialakítás, a magasan húzódó tetővonal, a lépcsőzetes övvonal, és sajnos az is, hogy az apró lépcsőben véget érő hátfal a hátsó lámpák között, nem pedig azokkal együtt nyílik, így viszonylag szűk nyílásokon át kell majd megpakolni a csomagtartót.

Az YRA premierjére jövő év elején kerül sor, a modell európai exportjára hosszabban kell várni.

Fotók: GaadiWaadi.com