Itt az ország összes traffipaxának listája

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.06.20. 09.38

Ha autóba ül, érdemes megnézni, hol mér sebességet a rendőrség.

Az alábbi linken megyékre lebontva találja a traffipaxok helyét. Ez az ORFK hivatalos listája, azért mi nem vennénk mérget rá, hogy máshol nem lesz sebességmérés.

Itt a lista.

Itt pedig pontosan megtudhatja, hogy az új szupertraffipaxok milyen büntetést mérnek önrelesz benne meglepetés!

Kommentek

  • Glumi

    Be kell tartani a kreszt és b

  • mtbe

    A számból vetted ki a szót. :)
    Nagyon nem tetszik az alcím, az én olvasatomban ez bátorítás, hogy ahol nincs traffi, ott hajts, mint az állat.

    Általános kérdésem a reflektorozók felé: miért jeleznek? Talán mert gyorshajtók mind és abból indulnak ki, hogy én is az vagyok? Nem is kéne jelezni, csak normálisan menni. A 90 és a 130 nem olyan lassú.

  • mtbe

    Visszatérve a nagy problémára,
    így nem lesz kevesebb baleset a gyorshajtás miatt, de ez nem a traffipaxokon múlik, hanem a törvényen.

  • menőmanó

    Az országúton a 90 egy vicc. Sosem tartom be. 130-140-nel viszont nagyon jól lehet haladni.
    A balesetek nem a gyorshajtás, hanem a balfékek miatt vannak. Az, hogy még gyorsan is mennek az már csak hab a tortán.

  • mtbe

    menőmanó,
    nem vagyunk egyformák, nekem a 90 (óra szerint 100) elég dinamikusnak hat a szűk utakon, pályán a 130-at kevesebbnek érzem, mondjuk az 3-4× szélesebb is

  • shimanospeedmaster

    Nem csak ott és akkor mérnek ez biztos volt,hogy megnéztem a “hivatalos” listát és nem kellett volna ott lenniük. :-)

    Mtbe:
    Igen,feltételezzük,hogy a szembejövő is rendesen halad és nem szerencsétlenkedik 90-nel.
    Amennyiben mentél már egy felsőbb kategóriás autóval akkor tudhatod,hogy a 90 illetve a 130 tényleg csak vicc.

  • Kempelen

    Csinálják!
    Aki meg olyan ostoba, hogy bemérik, az megérdemli.

    A gyorshajtás az egyik vezető baleseti ok. Ha az csökken, csökkenni fog a súlyos kimenetelű esetek száma is. Akárki, akármit pampog. Ez ok-okozati összefüggés. Úgyhogy mérjenek, mert rengetegen szarnak a szabályokra. menőmanó is, remélem hamarosan milliókkal gazdagítja a költségvetést. Aztán hátha egyszer elfogy a lóvéja és észhez tér az összes felelőtlen kollégájával együtt.

    Hölgyeim! Nem egyformán vezetnek az emberek. Nem egyformák a képességeik, az idegállapotuk, a gyakolrlatuk, az autójuk teljesítménye, tömege, felszereltsége.

    Ebben a rengeteg változós játékban kell valamilyen egyenlőt húzni. Ez pedig az 50-90-130-
    Akinek nem tetszik, lehet menni versenypályákra. Több is van.

    menőmanó, nem érdekel az okoskodásod!

  • Kempelen

    shimanospeedmaster!
    Az egyik autóm kereken 300 lóerős. Tud menni 90-el. Megy 250-el is. Nekem elhiheted. Nem vicc a 90, mert 30-60 meg “mittudoménmég” hány ezer Ft bánja. Az meg nem vicc. Lehet gyorshajtani, de nem kell megdumálni, és ha bekapod, akkor fizetni kell. Kussolva. Ahogy a régi mondásban:
    “Ha meg kell b….ódni, akkor meg kell b….ódni”. Oszt jóvan….

  • Pokol

    Jó lenne ha a kis csaj nem fogná a kamera fogantyúját mert egy kis oda vissza rángatás és az 50Km-ből mindjárt lesz 140Km és máris készül a drága fénykép.Mert sajnos a mozgatáskor nem tilt le a készülék és úgy érzékeli mintha az autó gyorsult volna fel.Na ekkor élesíti a fényképező funkciót. Tehát ez is lehet a pénzbehajtás egyik eszköze az autós akaratán kívül.

  • Vérmacy

    Remélem, az új trafik a feltartást is kistűrik ill. az ebben a rendpröknek segédkező gépjárműveket is. Azért az a durva, amikor 70-75-el megy végig a 81-esen egy fehér Astra, a “doboz” meg utána és videózik. Ez aljasság!
    Nem a sebesség teremt veszélyhelyzetet (kivéve a Szuttyoginál) hanem a sebességkülönbség! Ha mindenki tudna biztonságosan 130-al vezetni, ha az utak beláthatóak lennének, ha az utak minősége megfelelő lenne, ha…
    Azonbna mindez nem adott minden időpillanatban, ezért maradnak a sebességkorlátozások! Lehet fizetni is, ha ez nem tetszik!
    Plusz még a követési távolság. Ausztriában ezt komolyan veszik, nálunk miért nem?

  • mtbe

    shimanospeedmaster

    kár, hogy ezt feltételezitek, nagyon sajnálom, hogy ez a hozzáállás ebben az országban :(

    szerintem a 90 nem szerencsétlenkedés, aki igazán szeret vezetni, az 90-nél is szeret

    igen, ültem olyan autóban, ahol a 200 km/h fel se tűnt, alig lehetett hallani valamit kintről, rá is csodálkoztam a többiekre, hogy miért ilyen lassúak, aztán megnéztem a sebességmérőt és mindent értettem :)

  • menőmanó

    mtbe

    90-nél én elalszom. Elképesztően unalmas és semmi kihívás nincs benne.
    Nagyobb sebességnél viszont minden idegszálammal az útra koncentrálok, mert állandóan kell figyelni a leelőzendőket és a szembejövőket. Mellesleg a kanyarok is élvezetesebbek hiszen be kell lőni azt a megfelelő sebességet, amivel még nem száll el az ember. :)

  • DTF

    menőmanó: sokszor egyetértek veled, én is rühellem a lassan haladókat és a szerencsétlenkedőket, továbbá a logikátlanul vezetőket. De! Ezekből kiindulva egy 90-es táblánál nem megyek 130-140-nel. a 4-esen szoktam óra szerint 110-115-tel, de többel nem, nem pálya az, csak sima autóút, egy kis hiba (nem biztos h a részedről) és annyi. Nagyon sok a rossz vezető, akik nem tudnak hogyan reagálni egy gyorsabban mögöttük haladókram és abból buzony baleset lesz é skit hoznak ki vétkesnek? hát a gyorshajtót…
    a 4-esen ugye rengeteg a száguldozó. nagyon sűrűn figyelem a tükröt, ha ilyt látok mögöttem, azonnal jobbra húzódom (Űnem lassíatok) és amint látom h mehet, megy a jobb index és miközben előz, elvezsem a gázt. Én a aközelekdés elősgeítésánek híve vagyok, akik gyorsan akar menni, az menjen, rajtam nem fog múlni

  • menőmanó

    DTF

    Igazad van, nagyon körültekintőnek kell lenni és oda kell figyelni a többiekre, de én valóban rengeteget járok országúton és úgy érzem, hogy a több mint 20 év alatt elég sok tapasztalatra tettem szert.
    Nyilván nem ész nélkül hajtok gyorsan. Nem tartom veszélyesnek a 130-140-et, de a vadaktól tartok. Azt nem igazán lehet kivédeni, pedig a kihalt úton éppen ezért középre szoktam húzódni, hogy mindkét irányban legyen lehetőségem korrigálni ha esetleg baj lenne. Szürkületben vissza is veszek a tempóból.

  • mtbe

    menőmanó,
    örülök neki és elhiszem, hogy ilyen jól vezetsz, de ekkora tempót már nem helyeslek
    az meg, hogy unod a 90-t, arra nem tudok sok mindent mondani, nekem és remélem sokaknak megfelel :)

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.