Itt az ország összes traffipaxának listája

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.06.20. 09.38

Ha autóba ül, érdemes megnézni, hol mér sebességet a rendőrség.

Az alábbi linken megyékre lebontva találja a traffipaxok helyét. Ez az ORFK hivatalos listája, azért mi nem vennénk mérget rá, hogy máshol nem lesz sebességmérés.

Itt a lista.

Itt pedig pontosan megtudhatja, hogy az új szupertraffipaxok milyen büntetést mérnek önrelesz benne meglepetés!

Kommentek

  • Glumi

    Be kell tartani a kreszt és b

  • mtbe

    A számból vetted ki a szót. :)
    Nagyon nem tetszik az alcím, az én olvasatomban ez bátorítás, hogy ahol nincs traffi, ott hajts, mint az állat.

    Általános kérdésem a reflektorozók felé: miért jeleznek? Talán mert gyorshajtók mind és abból indulnak ki, hogy én is az vagyok? Nem is kéne jelezni, csak normálisan menni. A 90 és a 130 nem olyan lassú.

  • mtbe

    Visszatérve a nagy problémára,
    így nem lesz kevesebb baleset a gyorshajtás miatt, de ez nem a traffipaxokon múlik, hanem a törvényen.

  • menőmanó

    Az országúton a 90 egy vicc. Sosem tartom be. 130-140-nel viszont nagyon jól lehet haladni.
    A balesetek nem a gyorshajtás, hanem a balfékek miatt vannak. Az, hogy még gyorsan is mennek az már csak hab a tortán.

  • mtbe

    menőmanó,
    nem vagyunk egyformák, nekem a 90 (óra szerint 100) elég dinamikusnak hat a szűk utakon, pályán a 130-at kevesebbnek érzem, mondjuk az 3-4× szélesebb is

  • shimanospeedmaster

    Nem csak ott és akkor mérnek ez biztos volt,hogy megnéztem a “hivatalos” listát és nem kellett volna ott lenniük. :-)

    Mtbe:
    Igen,feltételezzük,hogy a szembejövő is rendesen halad és nem szerencsétlenkedik 90-nel.
    Amennyiben mentél már egy felsőbb kategóriás autóval akkor tudhatod,hogy a 90 illetve a 130 tényleg csak vicc.

  • Kempelen

    Csinálják!
    Aki meg olyan ostoba, hogy bemérik, az megérdemli.

    A gyorshajtás az egyik vezető baleseti ok. Ha az csökken, csökkenni fog a súlyos kimenetelű esetek száma is. Akárki, akármit pampog. Ez ok-okozati összefüggés. Úgyhogy mérjenek, mert rengetegen szarnak a szabályokra. menőmanó is, remélem hamarosan milliókkal gazdagítja a költségvetést. Aztán hátha egyszer elfogy a lóvéja és észhez tér az összes felelőtlen kollégájával együtt.

    Hölgyeim! Nem egyformán vezetnek az emberek. Nem egyformák a képességeik, az idegállapotuk, a gyakolrlatuk, az autójuk teljesítménye, tömege, felszereltsége.

    Ebben a rengeteg változós játékban kell valamilyen egyenlőt húzni. Ez pedig az 50-90-130-
    Akinek nem tetszik, lehet menni versenypályákra. Több is van.

    menőmanó, nem érdekel az okoskodásod!

  • Kempelen

    shimanospeedmaster!
    Az egyik autóm kereken 300 lóerős. Tud menni 90-el. Megy 250-el is. Nekem elhiheted. Nem vicc a 90, mert 30-60 meg “mittudoménmég” hány ezer Ft bánja. Az meg nem vicc. Lehet gyorshajtani, de nem kell megdumálni, és ha bekapod, akkor fizetni kell. Kussolva. Ahogy a régi mondásban:
    “Ha meg kell b….ódni, akkor meg kell b….ódni”. Oszt jóvan….

  • Pokol

    Jó lenne ha a kis csaj nem fogná a kamera fogantyúját mert egy kis oda vissza rángatás és az 50Km-ből mindjárt lesz 140Km és máris készül a drága fénykép.Mert sajnos a mozgatáskor nem tilt le a készülék és úgy érzékeli mintha az autó gyorsult volna fel.Na ekkor élesíti a fényképező funkciót. Tehát ez is lehet a pénzbehajtás egyik eszköze az autós akaratán kívül.

  • Vérmacy

    Remélem, az új trafik a feltartást is kistűrik ill. az ebben a rendpröknek segédkező gépjárműveket is. Azért az a durva, amikor 70-75-el megy végig a 81-esen egy fehér Astra, a “doboz” meg utána és videózik. Ez aljasság!
    Nem a sebesség teremt veszélyhelyzetet (kivéve a Szuttyoginál) hanem a sebességkülönbség! Ha mindenki tudna biztonságosan 130-al vezetni, ha az utak beláthatóak lennének, ha az utak minősége megfelelő lenne, ha…
    Azonbna mindez nem adott minden időpillanatban, ezért maradnak a sebességkorlátozások! Lehet fizetni is, ha ez nem tetszik!
    Plusz még a követési távolság. Ausztriában ezt komolyan veszik, nálunk miért nem?

  • mtbe

    shimanospeedmaster

    kár, hogy ezt feltételezitek, nagyon sajnálom, hogy ez a hozzáállás ebben az országban :(

    szerintem a 90 nem szerencsétlenkedés, aki igazán szeret vezetni, az 90-nél is szeret

    igen, ültem olyan autóban, ahol a 200 km/h fel se tűnt, alig lehetett hallani valamit kintről, rá is csodálkoztam a többiekre, hogy miért ilyen lassúak, aztán megnéztem a sebességmérőt és mindent értettem :)

  • menőmanó

    mtbe

    90-nél én elalszom. Elképesztően unalmas és semmi kihívás nincs benne.
    Nagyobb sebességnél viszont minden idegszálammal az útra koncentrálok, mert állandóan kell figyelni a leelőzendőket és a szembejövőket. Mellesleg a kanyarok is élvezetesebbek hiszen be kell lőni azt a megfelelő sebességet, amivel még nem száll el az ember. :)

  • DTF

    menőmanó: sokszor egyetértek veled, én is rühellem a lassan haladókat és a szerencsétlenkedőket, továbbá a logikátlanul vezetőket. De! Ezekből kiindulva egy 90-es táblánál nem megyek 130-140-nel. a 4-esen szoktam óra szerint 110-115-tel, de többel nem, nem pálya az, csak sima autóút, egy kis hiba (nem biztos h a részedről) és annyi. Nagyon sok a rossz vezető, akik nem tudnak hogyan reagálni egy gyorsabban mögöttük haladókram és abból buzony baleset lesz é skit hoznak ki vétkesnek? hát a gyorshajtót…
    a 4-esen ugye rengeteg a száguldozó. nagyon sűrűn figyelem a tükröt, ha ilyt látok mögöttem, azonnal jobbra húzódom (Űnem lassíatok) és amint látom h mehet, megy a jobb index és miközben előz, elvezsem a gázt. Én a aközelekdés elősgeítésánek híve vagyok, akik gyorsan akar menni, az menjen, rajtam nem fog múlni

  • menőmanó

    DTF

    Igazad van, nagyon körültekintőnek kell lenni és oda kell figyelni a többiekre, de én valóban rengeteget járok országúton és úgy érzem, hogy a több mint 20 év alatt elég sok tapasztalatra tettem szert.
    Nyilván nem ész nélkül hajtok gyorsan. Nem tartom veszélyesnek a 130-140-et, de a vadaktól tartok. Azt nem igazán lehet kivédeni, pedig a kihalt úton éppen ezért középre szoktam húzódni, hogy mindkét irányban legyen lehetőségem korrigálni ha esetleg baj lenne. Szürkületben vissza is veszek a tempóból.

  • mtbe

    menőmanó,
    örülök neki és elhiszem, hogy ilyen jól vezetsz, de ekkora tempót már nem helyeslek
    az meg, hogy unod a 90-t, arra nem tudok sok mindent mondani, nekem és remélem sokaknak megfelel :)

Megépítette, amit a BMW nem mert

A tökéletes családi autót építette meg magának, amihez fogott egy BMW 540i Touringot és mindent belepréselt az M5-ösből. Megszületett a 400 lóerős kombi, aminek apa örülhet a legjobban.

Első helytől lökték el Micheliszt

A harmadik körben már az első helyért küzdött Michelisz Norbert a WTCC monzai futamán, Bennani azonban ráhúzta az autót, így mindketten feladták a versenyt.

Ezt a BMW reklámot betiltották Angliában

Az angolok szerint veszélyes közúti huligánkodásra buzdít a BMW plakátja, ezért gyorsan be is tiltották.

Ismét csökkent az üzemanyagok ára

A benzin literenkénti árát 4 forinttal, a gázolajét pedig 3 forinttal csökkentette a Mol.

Fényképezz lyukkal!

Lehet-e fóliába szúrt lyukkal és egy dobozzal fényképezni? Kipróbáltuk

F1: Hamilton ezen a hétvégén csak statisztált

Lewis Hamilton a tavalyi bakui szerepléséhez hasonlította idei szocsi teljesítményét, a Mercedes angolja a 4. helynek is örülhetett az Orosz Nagydíj végén.

F1: Alonso szeretne legalább a rajtig jutni

Továbbra is vergődik a McLaren-Honda, az Orosz Nagydíjon a Fernando Alonso alatt már a futam előtt megállt az autó.

F1: A kocsmából gratuláltak Bottasnak

A kétszeres világbajnok Mika Häkkinen egy kocsmából küldött üzenetet immár futamgyőztes honfitársának, Valtteri Bottasnak.

F1: Vettel a középső ujjával üzent Massának – videó

Sebastian Vettelnek a legkevésbé sem tetszett, hogy az utolsó körön Felipe Massa feltartása miatt nem volt lehetősége, hogy megpróbálkozzon a végül az első helyen beérő Valtteri Bottas megelőzésével.

F1: A Ferrari-főnök nem volt csalódott, csak pisilnie kellett

Vicces közjáték zajlott a brit Sky Sports riportere és a Ferrari csapatfőnöke között az Orosz Nagydíj leintése után.

Bottas: Elképesztő érzés az első Forma-1-es győzelem!

Valtteri Bottas lett a nap versenyzője, miután megszerezte élete első F1-es futamgyőzelmét az Orosz Nagydíjon. Mögötte Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen állhatott a dobogóra. Futam utáni interjúk Szocsiból.

F1: Szocsiban Bottas a nagyok közé került

A mercedeses Valtteri Bottas óriási rajt után magabiztos vezetéssel szerezte meg első Forma-1-es futamgyőzelmét az Orosz Nagydíjon. A Ferrarinak be kellett érnie a 2-3. hellyel Szocsiban.

Spéci pótkocsikat vásárol a Waberer’s

100 darab spéci pótkocsival bővíti flottáját az egyik legnagyobb magyar fuvarozótársaság, a Waberer’s.

F1: Bottas nyerte az Orosz Nagydíjat

Behúzza Sebastian Vettel az idei harmadik futamgyőzelmét? Nyerhet Kimi Räikkönen? Mire lesz képes Lewis Hamilton a 4. helyről rajtolva? Élő szöveges közvetítés a Forma-1-es Orosz Nagydíjról.

F1: Mégsem lesz éjszakai futam Szocsiban

Az Orosz Nagydíj szervezői meggondolták magukat, Szocsiban nem szeretnének villanyfényes Forma-1-es versenyt.

Meglépett az autóval a kisfiú, kecskét is vitt magával

Ennek a fiúnak az apja szerint a vezetést nem lehet elég korán elkezdeni. A csomagtartóban utazó kecske ennek tükrében már nem is olyan meglepő.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.