Itt az ország összes traffipaxának listája

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.06.20. 09.38

Ha autóba ül, érdemes megnézni, hol mér sebességet a rendőrség.

Az alábbi linken megyékre lebontva találja a traffipaxok helyét. Ez az ORFK hivatalos listája, azért mi nem vennénk mérget rá, hogy máshol nem lesz sebességmérés.

Itt a lista.

Itt pedig pontosan megtudhatja, hogy az új szupertraffipaxok milyen büntetést mérnek önrelesz benne meglepetés!

Kommentek

  • Glumi

    Be kell tartani a kreszt és b

  • mtbe

    A számból vetted ki a szót. :)
    Nagyon nem tetszik az alcím, az én olvasatomban ez bátorítás, hogy ahol nincs traffi, ott hajts, mint az állat.

    Általános kérdésem a reflektorozók felé: miért jeleznek? Talán mert gyorshajtók mind és abból indulnak ki, hogy én is az vagyok? Nem is kéne jelezni, csak normálisan menni. A 90 és a 130 nem olyan lassú.

  • mtbe

    Visszatérve a nagy problémára,
    így nem lesz kevesebb baleset a gyorshajtás miatt, de ez nem a traffipaxokon múlik, hanem a törvényen.

  • menőmanó

    Az országúton a 90 egy vicc. Sosem tartom be. 130-140-nel viszont nagyon jól lehet haladni.
    A balesetek nem a gyorshajtás, hanem a balfékek miatt vannak. Az, hogy még gyorsan is mennek az már csak hab a tortán.

  • mtbe

    menőmanó,
    nem vagyunk egyformák, nekem a 90 (óra szerint 100) elég dinamikusnak hat a szűk utakon, pályán a 130-at kevesebbnek érzem, mondjuk az 3-4× szélesebb is

  • shimanospeedmaster

    Nem csak ott és akkor mérnek ez biztos volt,hogy megnéztem a “hivatalos” listát és nem kellett volna ott lenniük. :-)

    Mtbe:
    Igen,feltételezzük,hogy a szembejövő is rendesen halad és nem szerencsétlenkedik 90-nel.
    Amennyiben mentél már egy felsőbb kategóriás autóval akkor tudhatod,hogy a 90 illetve a 130 tényleg csak vicc.

  • Kempelen

    Csinálják!
    Aki meg olyan ostoba, hogy bemérik, az megérdemli.

    A gyorshajtás az egyik vezető baleseti ok. Ha az csökken, csökkenni fog a súlyos kimenetelű esetek száma is. Akárki, akármit pampog. Ez ok-okozati összefüggés. Úgyhogy mérjenek, mert rengetegen szarnak a szabályokra. menőmanó is, remélem hamarosan milliókkal gazdagítja a költségvetést. Aztán hátha egyszer elfogy a lóvéja és észhez tér az összes felelőtlen kollégájával együtt.

    Hölgyeim! Nem egyformán vezetnek az emberek. Nem egyformák a képességeik, az idegállapotuk, a gyakolrlatuk, az autójuk teljesítménye, tömege, felszereltsége.

    Ebben a rengeteg változós játékban kell valamilyen egyenlőt húzni. Ez pedig az 50-90-130-
    Akinek nem tetszik, lehet menni versenypályákra. Több is van.

    menőmanó, nem érdekel az okoskodásod!

  • Kempelen

    shimanospeedmaster!
    Az egyik autóm kereken 300 lóerős. Tud menni 90-el. Megy 250-el is. Nekem elhiheted. Nem vicc a 90, mert 30-60 meg “mittudoménmég” hány ezer Ft bánja. Az meg nem vicc. Lehet gyorshajtani, de nem kell megdumálni, és ha bekapod, akkor fizetni kell. Kussolva. Ahogy a régi mondásban:
    “Ha meg kell b….ódni, akkor meg kell b….ódni”. Oszt jóvan….

  • Pokol

    Jó lenne ha a kis csaj nem fogná a kamera fogantyúját mert egy kis oda vissza rángatás és az 50Km-ből mindjárt lesz 140Km és máris készül a drága fénykép.Mert sajnos a mozgatáskor nem tilt le a készülék és úgy érzékeli mintha az autó gyorsult volna fel.Na ekkor élesíti a fényképező funkciót. Tehát ez is lehet a pénzbehajtás egyik eszköze az autós akaratán kívül.

  • Vérmacy

    Remélem, az új trafik a feltartást is kistűrik ill. az ebben a rendpröknek segédkező gépjárműveket is. Azért az a durva, amikor 70-75-el megy végig a 81-esen egy fehér Astra, a “doboz” meg utána és videózik. Ez aljasság!
    Nem a sebesség teremt veszélyhelyzetet (kivéve a Szuttyoginál) hanem a sebességkülönbség! Ha mindenki tudna biztonságosan 130-al vezetni, ha az utak beláthatóak lennének, ha az utak minősége megfelelő lenne, ha…
    Azonbna mindez nem adott minden időpillanatban, ezért maradnak a sebességkorlátozások! Lehet fizetni is, ha ez nem tetszik!
    Plusz még a követési távolság. Ausztriában ezt komolyan veszik, nálunk miért nem?

  • mtbe

    shimanospeedmaster

    kár, hogy ezt feltételezitek, nagyon sajnálom, hogy ez a hozzáállás ebben az országban :(

    szerintem a 90 nem szerencsétlenkedés, aki igazán szeret vezetni, az 90-nél is szeret

    igen, ültem olyan autóban, ahol a 200 km/h fel se tűnt, alig lehetett hallani valamit kintről, rá is csodálkoztam a többiekre, hogy miért ilyen lassúak, aztán megnéztem a sebességmérőt és mindent értettem :)

  • menőmanó

    mtbe

    90-nél én elalszom. Elképesztően unalmas és semmi kihívás nincs benne.
    Nagyobb sebességnél viszont minden idegszálammal az útra koncentrálok, mert állandóan kell figyelni a leelőzendőket és a szembejövőket. Mellesleg a kanyarok is élvezetesebbek hiszen be kell lőni azt a megfelelő sebességet, amivel még nem száll el az ember. :)

  • DTF

    menőmanó: sokszor egyetértek veled, én is rühellem a lassan haladókat és a szerencsétlenkedőket, továbbá a logikátlanul vezetőket. De! Ezekből kiindulva egy 90-es táblánál nem megyek 130-140-nel. a 4-esen szoktam óra szerint 110-115-tel, de többel nem, nem pálya az, csak sima autóút, egy kis hiba (nem biztos h a részedről) és annyi. Nagyon sok a rossz vezető, akik nem tudnak hogyan reagálni egy gyorsabban mögöttük haladókram és abból buzony baleset lesz é skit hoznak ki vétkesnek? hát a gyorshajtót…
    a 4-esen ugye rengeteg a száguldozó. nagyon sűrűn figyelem a tükröt, ha ilyt látok mögöttem, azonnal jobbra húzódom (Űnem lassíatok) és amint látom h mehet, megy a jobb index és miközben előz, elvezsem a gázt. Én a aközelekdés elősgeítésánek híve vagyok, akik gyorsan akar menni, az menjen, rajtam nem fog múlni

  • menőmanó

    DTF

    Igazad van, nagyon körültekintőnek kell lenni és oda kell figyelni a többiekre, de én valóban rengeteget járok országúton és úgy érzem, hogy a több mint 20 év alatt elég sok tapasztalatra tettem szert.
    Nyilván nem ész nélkül hajtok gyorsan. Nem tartom veszélyesnek a 130-140-et, de a vadaktól tartok. Azt nem igazán lehet kivédeni, pedig a kihalt úton éppen ezért középre szoktam húzódni, hogy mindkét irányban legyen lehetőségem korrigálni ha esetleg baj lenne. Szürkületben vissza is veszek a tempóból.

  • mtbe

    menőmanó,
    örülök neki és elhiszem, hogy ilyen jól vezetsz, de ekkora tempót már nem helyeslek
    az meg, hogy unod a 90-t, arra nem tudok sok mindent mondani, nekem és remélem sokaknak megfelel :)

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.