231 lóerős kabrió? Ide vele!

Ledobja tetejét a Mini JCW

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.20. 12.15

Jövő év elején mutatkozik be az új generációs Mini eddigi legkívánatosabb változata. A John Cooper Works sportverzió vászontetővel is ütősen mutat.

A piac nem igazán kényezteti el azokat a vevőket, akik izmos kabrióra vágynak. A Mini JCW Cabriolet nyilvánvaló és igen vonzó lehetőség számukra.

A nyár a prototípusok számára is nyár, így a Mini legsportosabb változatának vászontetős kiadása is ledobta a felsőjét. A modell csak a következő kabriószezonra lesz kész, de már most csaknem álcázatlanul rója tesztköreit Németországban.

Az autó alapjai megegyeznek a John Cooper Works csúcsmodellel: 231 lóerős, kétliteres turbómotor, elsőkerékhajtás, hatfokozatú kézi vagy automatikus sebességváltó várja a gázparancsokat.

A fémtetős verzió a manuális váltóval 6,3, az automatával 6,1 másodperc alatt gyorsul százra, várhatóan a kabrió sem lassul többet 2-3 tizednél; a 246 km/óra végsebesség várható 235-240 köré csökken, ám nyitott tetővel még ez is sok lesz a jóból.

A JCW optikai kiegészítői ha lehet, még jobban mutatnak a tetejétől megfosztott karosszérián; a masszív légbeömlőktől a vaskos küszöbökön át a dupla kipufogóig. A 18 colos felnik öblében Brembo fékek dolgoznak.

A vászontetőt ugyanúgy villanymotor mozgatja, mint az elődnél; az utastérben új kagylóülések, acél pedálok, sportos részletek várják az utasokat; a futómű várhatóan ugyanaz a feszes, felárért adaptív rendszer lesz, mint amit a kupénál megismertünk.

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.