A hamarosan aktuális világpremier előtt nyilvánosságra hozta új sportos személyautójának részleteit a Peugeot. A legfontosabb, hogy az 1,6 literes turbómotort kétféle teljesítményszinten kínálják az autóhoz: a 270 lovas csúcskiadás nem csak húsz lóerővel tud többet az alapkivitelnél, hanem például az alapáron kínált, nyomatékvektor-szabályozású Torsen részlegesen önzáró differenciálművel, a 18 helyett 19 colos felnikkel, valamint a 380 mm-es első féktárcsákkal és a pirosra festett, négydugattyús féknyergekkel is.

Mindkét variáns futóművét a Peugeot Sport dolgozta át, a hasmagasság 11 mm-rel csökkent, a nyomtáv mindkét tengelyen nagyobb lett. A felfüggesztést üreges stabilizátorrudak és alumínium lengőkarok teszik könnyebbé.

A LED-es fényszórók, a futófényes irányjelzők, a fekete hűtőrács és a körkörös aerodinamikai elemek hatásos belépőként szolgálnak az utastérbe, ahol a modell eleve különleges ergonómiájú műszerfala szintén sportos elemekkel gyarapodott. A 270 lóerős verzióban kagylóülések fokozzák a hangulatot és a funkcionalitást.

A képet a más modellekhez opcióként kínált Driver Sport csomag teszi teljessé: elég egy gombnyomás, és a műszerfal fehérről pirosra vált, új információk jelennek meg rajta (a nyomaték mértékétől a hossz- és keresztirányú gyorsulásig), valamint módosul a motor és a gázpedál karaktere.

A lényeg persze a motor, amely erősebb kivitelében 6,0 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára az autót – a 250 lovas változat mindössze két tizedmásodperccel lomhább. A végsebesség mindkét esetben 250 km/óra, az ESP teljesen kiiktatható. A dugattyúkat olajpermet hűti, a töltőlevegő hűtéséről egyedi fejlesztésű intercooler gondoskodik.