Túl kövér vagyok ahhoz, hogy börtönbe menjek!

Gyalogost gázolt, megúszhatja

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.06.17. 06.00

Egy 190 kilós nő a piroson áthajtva halálra gázolt egy kocogót. Most azzal érvel, hogy túlsúlya miatt nem bírná ki a börtönbüntetést.

Ezzel a Ford Kugával gázolt a vádlott


A 49 éves Linda Jenns tavaly januárban fehér szabadidőjárművével áthajtott a piros lámpán Kent megyében, és elgázolta a szabályosan közlekedő, éppen kocogni induló Paul Stintont. A 45 éves férfi az ütközés erejétől felrepült a levegőbe; kórházba szállították, ám három héttel később életét vesztette.

A halálos kimenetelű gázolás tárgyalása a záró szakaszba érkezett, és Linda Jenns ügyvédje védőbeszédében egészen sajátosan érvelt: azt mondja, védence olyan iszonyatosan túlsúlyos, hogy a börtönbüntetés jó eséllyel az életébe kerülhet.

Linda Jenns valóban nem mindennapi eset: bár a balesetet megelőzően éppen fogyókúrázott, és leadott 30-35 kilót, azóta (egyébként érthető módon) ismét visszahízott, jelenleg 190 kilogrammot nyom. Éppen a baleset környékére volt ütemezve egy gyomorszűkítő műtét, ám ez a körülmények alakulása miatt elmaradt.

A bíró két hétre berekesztette a tárgyalást, hogy orvosi szakvéleményt kérjen, ám figyelmeztette az ügyvédet: szinte bizonyos, hogy védence börtönbe megy.

Őrület: 2015-öt írunk, és még mindig, minden autóban csal a kilométeróra. Összeesküvés? Elmondjuk, mi az oka!

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.