Egy hét, és itt a vadonatúj Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia kémfotók

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.16. 10.00

Végleges formájában, de még álcázva kapták lencsevégre az Alfa Romeo új szedánját. A Giulia állítólag június 24-én debütál.

Olaszország csodálatos útjain teszteli vadonatúj modelljét az Alfa Romeo. A sportos Giulia szedán a prémium középkategória (BMW 3, Audi A4, Mercedes C-osztály, Jaguar XE, Lexus IS) ellenfeleként lép színre a márka 105. születésnapján, azaz jövő hét szerdán.

A Giulia az Alfa 159-es utódjaként érkezik, ám már ezeken a kémfotókon is látható, hogy hosszú gépházfedelével és rövid túlnyúlásaival még kecsesebb, még sportosabb megjelenésű lesz. Remélhetőleg elődje megbocsáthatatlan túlsúlyát nem örökli; egyes hírek szerint a Maserati Ghibli padlólemezére épül a modell, ami annak 1,8 tonnás saját tömege ismeretében ezen a téren nem túl sok jót ígér, menetdinamikailag ellenben jól sülhet el a dolog.

A várakozások szerint négy- és hathengeres motorok mozgatják majd a Giuliát, a legerősebb verziók teljesítménye elérheti a 480 lóerőt. Ennek motorja ugyanúgy a Maseratitól származhat, mint a 270 lovas, hathengeres csúcsdízel.

Ahogy egyre több részletre derül fény, úgy válik mind valószínűbbé, hogy hátsókerék-hajtású lesz a modell, opciós összkerékhajtással.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.