Azt követően, hogy a Mercedes-Benz S-osztály legsportosabb változatát, az S63 AMG-t kezelésbe vette a Brabus, most megtették a legnagyobb luxust kínáló Maybach variánssal is.

A gyárilag 6,0 literes motor hengerűrtartalmát 6,3 literre növelték, miközben a belső mozgó alkatrészek egy részét is kicserélték. A sorozatgyártású turbókat nagyobb szállítási képességű elemekre cserélték, emellett új szívórendszert és kipufogót építettek.

Mindezek hatására az eredetileg sem éppen visszafogott 530 lóerős teljesítmény pusztító 900-ra emelkedett. Ha ez nem volna elég, a tizenkéthengeres motor maximális nyomatéka eléri az 1500 Nm-t. Őrület!

A minden földi jóval felszerelt 5,5 méteres luxusautó 2,8 tonnát nyom, de ez nem jelent akadályt a motornak. Álló helyzetből 3,7 másodperc képes elérni a 100 km/órás tempót a kocsi, a csúcssebessége pedig 350 km/óra, így a sok szupersportkocsival is felveheti a versenyt.

Nemcsak a hajtáslánc alakult át, de a Maybach karosszériája és utastere is.  Míg kívül az új lökhárítók és a 21 colos kerekek a sportosságot hangsúlyozzák, az átbőrözött, fa vagy karbon belső a luxust helyezi előtérbe. Természetesen nem hiányoznak a Brabustól megszokott kütyük, amelyek lehetővé teszik, hogy mozgó irodaként használja az autót a tulajdonos.