Ha a gróf úr száguldani vágyna

Brabus Mercedes-Maybach

Szerző: Vezess levél küldés  Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2015.06.14. 09.05

Ha egy 2,8 tonnás autó 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, ahhoz bődületes erő kell. A Brabus által átalakított Mercedes Maybachban megvan.

Azt követően, hogy a Mercedes-Benz S-osztály legsportosabb változatát, az S63 AMG-t kezelésbe vette a Brabus, most megtették a legnagyobb luxust kínáló Maybach variánssal is.

A gyárilag 6,0 literes motor hengerűrtartalmát 6,3 literre növelték, miközben a belső mozgó alkatrészek egy részét is kicserélték. A sorozatgyártású turbókat nagyobb szállítási képességű elemekre cserélték, emellett új szívórendszert és kipufogót építettek.

Mindezek hatására az eredetileg sem éppen visszafogott 530 lóerős teljesítmény pusztító 900-ra emelkedett. Ha ez nem volna elég, a tizenkéthengeres motor maximális nyomatéka eléri az 1500 Nm-t. Őrület!

A minden földi jóval felszerelt 5,5 méteres luxusautó 2,8 tonnát nyom, de ez nem jelent akadályt a motornak. Álló helyzetből 3,7 másodperc képes elérni a 100 km/órás tempót a kocsi, a csúcssebessége pedig 350 km/óra, így a sok szupersportkocsival is felveheti a versenyt.

Nemcsak a hajtáslánc alakult át, de a Maybach karosszériája és utastere is.  Míg kívül az új lökhárítók és a 21 colos kerekek a sportosságot hangsúlyozzák, az átbőrözött, fa vagy karbon belső a luxust helyezi előtérbe. Természetesen nem hiányoznak a Brabustól megszokott kütyük, amelyek lehetővé teszik, hogy mozgó irodaként használja az autót a tulajdonos.

Kommentek

  • szabojgy

    Elhiszem. De mennyi a fogyasztása a kis drágának? Mert az is számít, de nagyon és nemcsak szerintem.

  • vizesszaki

    1500 Nm az is valami? Az enyémnek 2200Nm a nyomatéka

  • menőmanó

    A végsebesség egy kicsit túlásnak tűnik.
    Mellesleg az egész autó egy vicc.

  • mtbe

    szabojgy
    Ha ilyenem lenne, akkor nem sajnálnám a benzint :)
    40 liter lehet

  • Hawaii-

    vizesszaki – 2015.06.14 10:04

    Ellenben ha jól sejtem a tiednek háromszor akkora az önsúlya, nem hajthatsz be vele mélygarázsba és hétvégéken/ünnepnapokon is problémás vele a családot furikázni.

  • Guevara

    És hol távozik a rengeteg hő amit a motor termel? Ott sül meg a motor a saját hőjétől.

  • bundaska1001

    Szerintem akinek ilyenre telik,nem nagyon érdekli a fogyasztása ?!

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.