A Használtautó.hu eddigi kínálati adataiból úgy tűnik, hogy az érdeklődők a tavalyi 3560 helyett már 3800 példányból válogathatnak az első nyári hónapban. A kínálatban szereplő autók több mint felét négy márka, a BMW, a Mercedes, a Volkswagen és a Peugeot adja. Mind lóerőben, mind árban a csúcsot jelenleg egy Ferrari tartja 77 millió forinttal, de működőképes példányokhoz már 100-150 ezer forintért is hozzá lehet jutni.

A kínálat átlagéletkora mintegy 12 év (nagyjából azonos a teljes személyautó-kínálatéval), ugyanakkor az átlagáruk eléri a 4,3 millió forintot. Ez a többszörösét jelenti az összes meghirdetett személyautó alig másfél millió forintos átlagárának.
 
A használt kabriók kínálatában a német gyártmányú autók az uralkodók. Csaknem minden ötödik eladásra kínált kabrió BMW, majd a Mercedes (12%) és a Volkswagen következik (10%) a sorban (ez utóbbi márka tavaly még a második helyen állt). A Peugeot-val (10%) kiegészülő négyes együttesen a teljes kínálat 51 százalékát fedi le. A kabriók 72 százalékát árulják meglévő légkondicionáló rendszerrel.

A kabriókat nem csupán Magyarországon, hanem Európa-szerte második vagy harmadik autóként, szezonálisan üzemeltetik. Ezért nem feltétlenül meglepő, hogy a kabriók elsősorban nem a melegebb éghajlatú országokban a legelterjedtebbek: azokat legnagyobb arányban a gazdaságilag legerősebb államok polgárai (Németország, Svájc, Nagy-Britannia, Belgium) használják.

A kabriók 5 százaléka tartozik a veterán kategóriába, közülük két Fiat Topolino már a második világháború idején is üzemben állt (1937-es, illetve 1941-es évjárat).