Törölték a futamot, mert bénák voltak a pilóták

Lökdösődés, füvön járás, balesetek

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.01. 09.15

Nem méltó az F3-hoz ez a színvonal, mondta a versenyigazgató, és véget vetett a bohóckodásnak a széria hétvégi, monzai futamán.

A motorsportban a legkülönfélébb okok miatt töröltek már futamot, az időjárástól a baleseteken át a műszaki problémákig. Azt az indokot azonban talán még soha nem hallhattuk, hogy az egész mezőny amatőr módjára viselkedett.

Pontosan ezzel ért véget a tervezettnél korábban a Forma-3 Európa-bajnokság monzai versenyhétvégéje: a versenyigazgató úgy döntött, elfogadhatatlan a színvonal, és rosszat tesz az F3 imázsának, ezért kilenc kör után, a pályabírákkal egyetértésben véget vetett a harmadik futamnak, és mindenkit leparancsolt a pályáról.

A Forma-1 felé vezető út első komoly állomásának tekinthető F3 széria fiatal pilótái az első futamban még összeszedettek voltak, a második, szombati versenyen azonban ketten buktak, háromszor kellett kijönnie a biztonsági autónak, és végül a tizenkettedik körben előkerült a piros zászló.

Ezt követően figyelmeztették a mezőnyt, hogy ne lökdösődjenek az egyenesekben, ne előzzenek a pályát elhagyva, és egyáltalán, szedjék össze magukat. A harmadik futamban aztán folytatódott az amatőrködés, így a nézők és a versenyzők egyaránt hamarabb mehettek haza.

Egyébként az első futamot a svéd Felix Rosenqvist nyerte, a második és harmadik versenyben szintén ő haladt az élen a leintéskor.

A Forma-3 versenyautók kétliteres, soros négyhengeres motorjai sorozatgyártású blokkokon alapulnak, normál üzemanyagot használnak, teljesítményük durván 200 lóerő. Az autók minimum tömege 550 kg, a váltók manuálisak, a futómű menet közben nem állítható.

Kommentek

  • Yamakawa25

    Fociban is be lehetne vezetni. :=)

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

F1: Bottasnak megígérték, hogy mehet a Mercedeshez

A Williams főnöknője, Claire Williams elárulta, hogy fel sem merült, hogy Valtteri Bottast ne engedjék el a Mercedeshez, tavaly ugyanis ígéretet tettek neki, ha alkalom adódik, mehet egy nagycsapathoz.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

Tekerd fel a hangerőt, mert itt az 5 legszebben szóló Porsche!

Ha valaki megkérdezné, hogy melyik az 5 legkirályabbul szóló Porsche, akkor már tudni fogod a választ.

Motorháztetőre vetette magát egy félnótás gyalogos

Rávetette magát a vétlen autósra, majd felháborodott, mint akit valóban elütöttek.

Milliárdokat ér ez a közel 70 éves Ferrari

Marco Dallorso volt az első tulajdonosa ennek a Ferrari 166 MM-nek és nem tétlenkedett, folyamatosan versenyeken szerepeltette az autót. Kész csoda, hogy megmaradt az utókornak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.