Kiszivárogtak az új Astra képei!

Feszesebb, sportosabb

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.06.01. 11.20

Vezetni már vezettük, de még nem láthattuk az új generációs Opel Astrát. Az ősszel debütáló autóról olasz újságírók találtak hivatalos fotókat.

Néhány héttel ezelőtt a vezess.hu munkatársa kipróbálhatta az Opel Astra következő generációs modelljét. A formavilágról akkor még nem nyilatkozhattunk, a kocsikat álcázva adták ki az újságíróknak. Most viszont kiszivárogtak az újdonság hivatalos(nak tűnő) fényképei, így már a szeptemberi világpremier előtt negyed évvel láthatjuk, milyen lesz az alsó-középkategória új trónkövetelője.

Feszes vonalaival, modern karakterű fényszóróival a gyönyörű Monza tanulmányt idézi a K Astra, miközben az Adam lebegő C oszlopa is ihletet adott a tervezőknek. Hiába frissebb a dizájn, a karosszéria főbb arányai nem változtak a kifutó típushoz képest.

Az oldalfalat és a motorháztetőt éles törésvonalak tagolják, különösen izgalmas a kerékíveket összekötő, ívelt él, amelynek kiindulási pontjában irányjelző fényt helyeztek el.

Nem véletlenül tűnnek high-tech-nek a fényszórók: adaptív LED-es egységekről van szó, amelyek képesek szelektíven kitakarni a pászma egyes szelvényeit.

A beltérben jobb anyagminőség és rendezettebb ergonómia vár ránk, a nyomógomb-rengeteget kiirtották, helyébe érintőképernyő lépett, Android- és iOS-támogatással.

A további részletekre eredetileg szeptemberben számítottunk, de a képek megjelenésével értelmét vesztette a titokzatoskodás, így elképzelhető, hogy villámgyorsan bemutatják a modellt.


Forrás: carpassion.it

Kommentek

  • Linczi

    Amilyen szép az eleje olyan ronda a hátulja..

  • subtotal

    Ha nem is ronda a hátulja, de nem a legelőnyösebb része, az biztos.
    A Golfnál viszont klasszisokkal szebb az eleje és a belseje is pariban van a képek alapján. Várjuk meg a kombit.

  • Kempelen

    Nekem tetszik. Európai forma. Szeretem.

  • Benics

    elölről, hátulról, belülről vagány…de oldalról trágya az a hátsó ív az ablakon,olyan gagyi japános megoldás

  • Calogero

    Lehet en vagyok hulye, de ha ez a legujabb a “K” Astra, es az elozo a “J”, akkor az “I” Astra melyik volt? Vagy en tudom rosszul azt az ABC-t?

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.