Hátul középen a legjobb ülni

Sikeres leszel az életben

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.31. 10.00

Az autó hátsó ülésén középen ülni a legnagyobb szívás. Egy brit felmérés szerint viszont kifejezetten jól jársz, ha gyerekkorodban ide kényszerültél.

A közvélekedés és a személyes tapasztalat azt mondja, rettentő nagy szopás hátul a középső ülésen ülni. Jobbról-balról könyök fúródik a vesédbe, te magad sehol nem nyugtathatod karod, nem pihentetheted a fejed a C-oszlopon, és az ablakon sem tudsz kibámulni.

Egy brit felmérés szerint azonban többségükben sikeres emberré cseperedtek azok, akik gyerekkorukban középre kényszerültek.
A több mint ezer embert érintő közvélemény-kutatásból kiderült, hogy a cégvezetői pozícióban dolgozók 90 százaléka bizony középen ült annak idején; ugyanez az arány a vállalkozók körében 72, a felsővezetők között 62 százalék.

Mindez nem hókuszpókusz: a tanulmány szakértői szerint azok, akik rendszeresen középen utaznak, egyedi személyiségjegyekre tesznek szert. A megkérdezettek 44 százaléka közvetlennek és barátságosnak vallotta magát; szintén viszonylag nagy volt körükben a racionalitás, a türelem, a józanság és az alkalmazkodóképesség aránya. Öt emberből négy egyenesen azt mondja, azért vált sikeres felnőtté, mert gyerekkorában középen utazott, függetlenül attól, hogy ők választották a helyet, vagy oda kényszerültek.

Egyébként a középső ülés a felmérés szerint csak a kívülállók számára teher: azok közül, akik ott utaztak, háromból ketten vallották, hogy szerettek középen ülni. Az is igaz viszont, hogy 43 százalékuk bevallotta: rendszeresen viták forrása volt, hogy ki hol üljön.

Három iskolás korú lurkó már kényelmesen elfér, de mit csináljunk három aprósággal? A vezess.hu monstre gyermekülés-beszerelő körképe erre is megadja a választ.

Kommentek

  • szipipeti

    Pici segítség: jó lesz az úgy is, hogy C-oszlop.
    Szerencsére gyerekkorban nekünk 3-unknak a Wartburg hátsó ülése kellő teret adott. Máig nem értem, és már akkor is zavart az akkori autók nagy többségénél a kardán alagút. Síkpadló a király!!!!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavaly, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

Rozsdagyűjtő, erdőben lassan rohadó autók romantikája

Autóroncs szinte minden árokparton akad sajnos. De néha valódi értékes, ritka, veterán típusok is elhagyva gyűjtik a rozsdát a gyéren lakott területeken. Vannak, akik meglátják ebben is a fotótémát, és kattintanak. Elhagyott autók gyűjteménye az Instagram oldaláról.

Mi a fene lóg ki ebből a régi Škodából?

A helyes megfejtőnek jár a kétkazettás magnó, és hozzá a “Világslágerek magyarul”.

Három BMW-st szégyenített meg ez az audis

Nem nagyon bírták az áradást a bajor gyártó modelljei, nem úgy, mint az Audi, ami úgy húzott el köztük, mintha mi sem történt volna.

F1: Kukkantsd meg az új Mercedest!

A Mercedes-csapat néhány részletfotóval készíti elő új autója, a W08-as csütörtöki leleplezését. Kék szín is kerül a járgányra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.