Hátul középen a legjobb ülni

Sikeres leszel az életben

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.31. 10.00

Az autó hátsó ülésén középen ülni a legnagyobb szívás. Egy brit felmérés szerint viszont kifejezetten jól jársz, ha gyerekkorodban ide kényszerültél.

A közvélekedés és a személyes tapasztalat azt mondja, rettentő nagy szopás hátul a középső ülésen ülni. Jobbról-balról könyök fúródik a vesédbe, te magad sehol nem nyugtathatod karod, nem pihentetheted a fejed a C-oszlopon, és az ablakon sem tudsz kibámulni.

Egy brit felmérés szerint azonban többségükben sikeres emberré cseperedtek azok, akik gyerekkorukban középre kényszerültek.
A több mint ezer embert érintő közvélemény-kutatásból kiderült, hogy a cégvezetői pozícióban dolgozók 90 százaléka bizony középen ült annak idején; ugyanez az arány a vállalkozók körében 72, a felsővezetők között 62 százalék.

Mindez nem hókuszpókusz: a tanulmány szakértői szerint azok, akik rendszeresen középen utaznak, egyedi személyiségjegyekre tesznek szert. A megkérdezettek 44 százaléka közvetlennek és barátságosnak vallotta magát; szintén viszonylag nagy volt körükben a racionalitás, a türelem, a józanság és az alkalmazkodóképesség aránya. Öt emberből négy egyenesen azt mondja, azért vált sikeres felnőtté, mert gyerekkorában középen utazott, függetlenül attól, hogy ők választották a helyet, vagy oda kényszerültek.

Egyébként a középső ülés a felmérés szerint csak a kívülállók számára teher: azok közül, akik ott utaztak, háromból ketten vallották, hogy szerettek középen ülni. Az is igaz viszont, hogy 43 százalékuk bevallotta: rendszeresen viták forrása volt, hogy ki hol üljön.

Három iskolás korú lurkó már kényelmesen elfér, de mit csináljunk három aprósággal? A vezess.hu monstre gyermekülés-beszerelő körképe erre is megadja a választ.

Kommentek

  • szipipeti

    Pici segítség: jó lesz az úgy is, hogy C-oszlop.
    Szerencsére gyerekkorban nekünk 3-unknak a Wartburg hátsó ülése kellő teret adott. Máig nem értem, és már akkor is zavart az akkori autók nagy többségénél a kardán alagút. Síkpadló a király!!!!

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

Negyed óra gyönyör Škoda-rajongóknak: videón a Karoq kompakt SUV

Tizenöt perces monstre filmmel örvendeztet a Škoda újdonsága, a még be sem mutatott Karoq. Popcorn, kóla és mehet!

Fényűző extrákkal jön leendő kedvenc Škodád

Három hét múlva debütál a Škoda Karoq, a gyár elkezdte az információk szellőztetését. Amit eddig mondtak, jól hangzik.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.