A legújabb Android, illetve iOS operációs rendszert futtatja majd a Mitsubishi Pajero új generációja, amely így beáll az okostelefont a fedélzeti technológia szerves részeként kezelő kocsik sorába.

A Mitsubishi egyelőre semmilyen adatot nem közölt az autóról, de sejthető, hogy a GC-PHEV tanulmányautó (képeinken) formavilága jelenik meg, valamelyest tompított kivitelben. A hajtáslánc az L200 pickuppal azonosnak ígérkezik, a négyhengeres 2,4-es dízel 154 vagy 181 lóerőt ad le, a hatfokozatú kéziváltó automatára cserélhető.

Egyelőre nem tudni, a konnektoros hibrid hajtásláncot adaptálják-e a komoly terepalkalmassággal bíró autóhoz; a tanulmányautót egy 340 lóerős benzin-elektromos hibrid hajtotta, háromliteres, kompresszoros V6-ossal.

A hivatalos bemutató pár héten belül várható.