Mercedes-hibrid félezer lóerővel

Brabus S500 PHEV

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.27. 16.00

A hibrid technológia sem tabu a tuning világában: a Brabus a Mercedes benzin-elektromos zászlóshajóját vette kezelésbe.

448 LE: ennyi az S500 plug-in hybrid gyári rendszerteljesítménye. A 333 lóerős, V6-os benzinmotor és a villanymotor összjátékából 890 Nm egyesített forgatónyomaték jön létre, ami  5,5 másodperc alatt repíti százra a takarékos luxusautót.

A villanymotorhoz nem nyúlt a Brabus, a belsőégésű egységhez azonban annál inkább: 52 plusz lóerőt csiholt ki belőle, így most 385 lóerős, ami az összteljesítményt kerek 500 LE-re duzzasztja.

Ezzel már csupán 4,9 másodpercig tart a szabványos 100-as sprint, a végsebességet viszont érintetlenül hagyta a Brabus – nyilván megint csak azért, hogy ne bolygassák a hibridrendszer vezérlését. Arra vonatkozóan nincs adat, hogy a 2,8 literes, norma szerinti üzemanyag-fogyasztás hogyan változik.

Ami az optikai és kényelmi kiegészítőket illeti, az S-osztályhoz kínált arzenálból válogathatnak az érdeklődők, a légterelő-csomagtól az akár 22 colos, egyedi kerekeken át a beltéri csecsebecsékig. Szintén feláras a négy végcsőbe torkolló, rozsdamentes kipufogórendszer.

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.