Elsősorban az indiai piacra szánja 3,68 méteres, 1,58 méter széles városi szabadidőjárművét a Renault. A Kwid, amelyet korábban Kayou néven vártunk, 18 centies szabad hasmagasságával könnyedén elboldogul a kátyúkkal és a magas padkákkal, ha pedig mégsem, a műanyag védőborítások segítenek megóvni a karosszériát a sérülésektől.

A Renault-Nissan szövetség CMF-A padlólemezére épülő Kwid a gyártó állítása szerint kategóriájának legtágasabb utas- és csomagterét kínálja, ami persze nem teszi családi járművé. A Renault kisautóiból ismert kényelmi tartozékok, mindenekelőtt a nagyméretű érintőképernyővel működő fedélzeti szórakoztató központ, azonban komfortosabbá teszi az utazást.

Az autót korábbi információink szerint egy apró, 800 köbcentis motorral kínálják majd, bár erre vonatkozóan a sajtóközlemény nem tartalmaz információkat.

A modell európai importjáról egyelőre nincs szó; ha behozzák, azt minden bizonnyal a Dacia márka égisze alatt teszik.