Az eredeti prototípust még 2013-ban mutatták be, képeink is azt ábrázolják: a Suzuki indonéz leányvállalata mutatta be a változatlan tengelytávra épülő, de hátul jócskán meghosszabbított Wagon-R-t. A megnövelt hátsó túlnyúlás pont elegendő ahhoz, hogy két szükségülést elhelyezzenek a csomagtérben, így két kisebb gyermek gond nélkül elfér még a kocsiban.

A Maruti YJC kódnéven futó projekt állítólag mostanra lépett a sorozatgyártást előkészítő prototípus-fázisába; ha így van, hamarosan álcázott tesztpéldányokkal találkozhatunk Indiában. A modell elvileg jövő ősszel léphet piacra.

A Datsun Go+ ellenfelének szánt autó a Suzuki egyliteres, háromhengeres motorját, valamint az 1,2 literes szívómotort kaphatja meg. Dízelről egyelőre nincs hír. Állítólag évente mintegy 80 000 darab készülne a Swift alapú Ertiga egyterű alá betagozódó járműből.