A Chevrolet a hétvégén bemutatta a Camaro sportkupé hatodik kiadását. Az autó formaterve a jól bevált utat követi, az ismerős idomok azonban modernebb szerkezetet rejtenek, az áramvonalasabb karosszéria jelentős mennyiségű alumíniumot tartalmaz, így az autó tömege több mint 90 kilogrammot csökkent az előző generációhoz képest. A szerkezeti szilárdság eközben 28 százalékkal nőtt.

Az autó elöl MacPherson, hátul ötlengőkaros futóművet kapott, az eddig a csúcskivitelű verziók számára fenntartott adaptív lengéscsillapítás már a sportos SS felszereltségi szinten megjelenik. Ugyanitt a 18 helyett 20 colos keréktárcsák, xenon fényszórók és LED nappali fények gazdagítják a modellt. Az SS kivitelen Brembo fékeket találunk, a 320 helyett 338 mm-es első tárcsákkal, hátul 315-ről 345-re nő a tárcsa átmérője.

Ha kívülről emlékeztet is elődjére, a hatodik szériás Camaro beltere koncepciójában is új: a fő műszerek helyén 8 colos digitális kijelzőt találunk, a középkonzolon egy ugyancsak nyolccolos monitor szolgál a másodlagos funkciók vezérlésére. Az üzemmódkapcsoló a gázreakciót, a váltási sebességet, a motorhangot, az elektromos szervokormányt, a menetstabilizálót, az adaptív lengéscsillapítást és a környezeti hangulatvilágítást is áthangolja; összesen háromféle állás (téli, túra, sport) választható, a negyedik, versenypálya fokozat az SS kiadás sajátja.

A Camaro egy sor új motort kapott. A 279 lóerős, kétliteres turbó 400 Nm nyomatéka kevesebb mint 6 másodperc alatt gyorsítja 96 km/óra sebességre az autót; a maga 7,5 liter körüli átlagfogyasztásával ez minden idők legtakarékosabb Camarója.

Szintén vadonatúj a 340 lóerős, 385 Nm nyomatékú 3.6 V6 szívómotor, amihez hatfokozatú kézi vagy nyolcas automata váltó csatlakozik. A Camaro SS sportváltozat 6.2 V8 blokkja 461 lóerőt és 6017 Nm nyomatékot mozgósít. Ez is rendelhető mindkét váltóval, a manuálishoz automatikus gázfröccs funkció tartozik.