600 lóerősre gyúrták a BMW M6-ost

Feljavított Competition csomag

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.16. 08.00

Mostantól még nagyobb motorteljesítményt kínál a BMW M6-oshoz megrendelhető Competition csomag.

A BMW módosította az M6 kupé, kabrió és GranCoupé modellekhez megrendelhető Competition csomag tartalmát.

Az alapkivitelű M6 motorja 560 lóerős, 680 Nm nyomatékú, ám akinek ez nem volt elég, a két évvel ezelőtti modellfrissítés során bevezetett Competition csomagot megrendelve eddig 575 lóerőt és változatlan mértékű, de szélesebb tartományban elérhető forgatónyomatékot kapott a pénzéért.

A 15 lóerős teljesítménynövelést a jelek szerint túl szerénynek ítélte meg a BMW, mert mostantól a csomag további 25 lóerőt és plusz 20 Nm nyomatékot tartalmaz, így az új, könnyen megjegyezhető számadatok 600 lóerő és 700 Nm. Ez megegyezik a BMW M5 harmincadik évfordulójára piacra bocsátott, mára utolsó szálig eladott, limitált szériás modell teljesítményadataival. Ha ez sem elég, akkor javasoljuk felkeresni a G-Power műhelyét.

A módosított csomaggal a kupé és a négyajtós Gran Coupé 3,9, a kabrió 4,0 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebesség 305 km/óra, amennyiben a vásárló megrendeli az M Driver csomagot.

A Competition csomag a nagyobb teljesítmény mellett módosított futóművet is tartalmaz; ennek tartalmán most nem változtattak a gyáriak. Emlékeztetőül: újak a rugók, a lengéscsillapítók, a stabilizátorok. Emellett áthangolták a kormányművet, módosították az Active M differenciálművet, és sportosabbra hangolták a DSC menetstabilizátort. A csomagot fekete króm kipufogóvégek és egyedi, 20 colos könnyűfém keréktárcsák teszik teljessé.

Kommentek

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.