500 lóerős Golf 45 millióért?!

Már készül a 750 lovas verzió is

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.15. 09.00

Szupersportkocsihoz méltó teljesítmény- és árszintre tuningolta a VW Golf R modellt a német Oettinger.

A Wörthi-tavi GTI-találkozón a legdurvább Volkswagen-bázisú tuningmunkákkal találkozhat az ember. Ezek közül is kiemelkedik azonban az Oettinger projektje: a cég lenyűgöző szörnyet épített az eredetileg 300 lóerős Golf R-ből.

Az autó teljes körű optikai tuningot kapott, masszív kerékív-szélesítésekkel, mélyre nyúló első köténnyel, hátsó diffúzorral. A 20 colos, kovácsolt kerekek, a középre rendezett, dupla trapéz kipufogó és a sötétszürke-narancs színkombináció kellőképpen vad megjelenést kölcsönöznek az autónak.

Az utastérben még extrémebb a helyzet, Alcantarával borított felületek, meghatározhatatlan mintázatú műszerfalbetétek, robusztus sportülések teszik izgalmassá a környezetet.

A lényeg persze a 2,5 literes, öthengeres motor, amelyet új turbóval szereltek fel, dugattyúit kovácsolt darabokra cserélték, vezérlését újraprogramozták. Új a szívórendszer, tökéletesítették a hűtést, sportkipufogót építettek be. Mindez 518 lóerős csúcsteljesítményt és 680 Nm nyomatékot eredményezett.

Az Oettinger szuper-Golfja 3,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége meghaladja a 300 km/órát. Ezzel azonban még nincs vége: a műhely már dolgozik a 600, 650 és 750 lóerős kiteken is.

Az R500 kit egyelőre még nem kapható, de hamarosan forgalomba kerül; a kész szuper-Golf várhatóan 150 000 euró, azaz 46 millió forint körüli áron lesz megvásárolható.

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.