Gyártani fogják a legvagányabb Suzukit

2018-tól kapható

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.13. 08.15

Modern motorokkal, de retró stílussal kerül gyártásba a Suzuki iM-4 tanulmány. Még nem tudni, milyen néven jön.

Már korábban is szó volt arról, hogy nem reked meg koncepció szintjén az emelt hasú városi autócska, akkor azonban csak szóbeszéd volt az egész. Most viszont már biztos: a Swift és a Celerio között, a Fiat Panda ellenfeleként valóban színre lép az a kedves kisautó, amelynek előtanulmányát idén márciusban leplezte le a Suzuki.

Az egyelőre csak iM-4 néven ismert jármű komoly, terepjárós megjelenése ellenére szelíd városi jármű lesz, 1,0 és 1,2 literes motorokkal, felárért azonban összkerékhajtást is kínál hozzá a gyártó.

Az iM-4 formavilága szándékosan távolodik el a Suzuki modern arculatától; vonásai azt a Jimnyt idézik, amely a kisautópiac jelenlegi egyetlen, valódi terepjárója. A Samurai utódaként 1998-bsan bevezetett Jimnynek még három éve van a piacon, utána egy egyelőre vázlatosan sem ismertetett, állandó összkerekes, alvázas modell váltja majd fel.

Kommentek

  • Bulldog

    Amióta Suzukim van tudom,hogy gyártanak jó autókat.
    Amíg élek Suzukis maradok !
    Pedig még fiatal vagyok . :-)

  • PROVOCATOR

    Ez mitől retro? Mert szerintem baromira modern és jól néz ki.

  • v_Tomi11

    A retro nem azt jelenti, hogy (kívülről) réginek néz ki, hanem inkább egyfajta utánérzése a réginek. Pl. Mini, Fiat 500, Ford Mustang, Dodge Challenger (az amerikaiak viszik-vitték ebben a prímet).

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.