Így készül a világ legerotikusabb autója

Donkervoort D8 GTO Bare Naked Carbon Edition

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.12. 09.00

Két héttel a premier után fincsi videón mutatja be a gyár, hogyan simogatják helyre az anyaszült meztelen autó idomait dolgos holland kezek. Gyerekek ne nézzék!

A Donkervoort D8 GTO már alaphelyzetében is a glóbusz egyik legextrémebb autója. Félelmetes megjelenése előrevetíti azt a pusztítást, amit az öthengeres Audi motor véghezvisz, falatnyi ajtaja felfelé nyílik, gömbölyded fara már akkor megdobogtatta a szíveket, amikor a Kardashian nővérek még csak tervezgették bulvárpályafutásukat.

A kétféle teljesítményszinten (340 vagy 380 LE) kínált autó 3,3, illetve 2,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 255-270 km/óra. Ezeknek a félelmetes menetteljesítményeknek a záloga, hogy az acél csővázra szénszálas kompozit borítóelemeket szerelnek, így a kocsi tömege nevetsége 695 kg (a gyengébbik verzióé 730 kg, de az sem piskóta)

Karbonból tehát eddig sem volt hiány az autóban, egy ügyfél azonban azt szerette volna, hogy ezt látni is lehessen. Így született meg a Bare Naked Carbon Edition, amelynél nem festik, csupán lakkozzák a karosszériaelemeket. Alaphelyzetben persze ez igen rusnya volna, ezért ennél a különleges autónál arra is ügyeltek a munkások, hogy a szénszálfonatok minden panelen egy irányba álljanak. Ezt követően kézzel lakkozták le az egész autót, beleértve a beltérben elhelyezett, számos karbon kompozit elemet: nem csak az ajtók és a műszerfal, de a gyújtás háza, a bukókeret borítása, és a fényszóróház is ebből a könnyű anyagból készült.

A folyamat egyes részleteit megnézheted az alábbi videón.

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.