Egyelőre nem tisztázott a sorsa a Dacia/Renault soron következő újdonságának, a várhatóan Kayou néven piacra kerülő, négyezer euróra belőtt törpének. Az autót az év végétől forgalmazzák Indiában, de nem tudni, hogy az Európába szánt példányok gyártása mikor indulhat be – már ha egyáltalán beindul. 
Egyáltalán nem biztos ugyanis, hogy mifelénk volna kereslet a végletekig lecsupaszított négykerekűre. Ha bevállalják, elképzelhető, hogy Románia helyett Marokkóban készül majd a magas építésű, kifejezetten keskeny autó.
Az eddig XBA kódnéven futó projekt elsőként használja a Renault-Nissan szövetség kifejezetten erre a célra kifejlesztett CMF-A padlólemezét. Motorja egy 800 köbcentis, háromhengeres benzines lesz, 45-50 lóerős teljesítménnyel. Induló ára 4000 eurónak megfelelő rúpia lesz, de akár másfélszer ennyit is elkérnek majd a legjobban felszerelt verziókért. 
Korábban felmerült, hogy a kifutó Renault Twingóból készítenék el a Dacia eddigi legolcsóbb autóját.
Oroszországba vélhetően Datsunként kerül az autó; a tavalyi Redi-Go tanulmány jó támpontot nyújthat az arányok feltérképezéséhez; 2,35 méteres tengelytávjával ez igazi paránynak számít.

Mennyibe kerülhet? Jelenleg 2 millió forinttól lehet a legolcsóbb Dacia Logant megvenni Magyarországon. Az új kisautó véleményünk szerint nagyjából 15 százalékkal tud ennél olcsóbb lenni, azaz 1,7 millió lehet az ára, amivel a legolcsóbb európai autó lehetne.